Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bagage inchecken

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
nummertjen13
Amerika-newbie

Bagage inchecken

Bericht door nummertjen13 »

Hoi

Ik reis in september samen met een vriend voor 2 weken naar New-York :-D
Nu, bij het vergelijken van de verschillende prijzen voor de vliegtickets, zijn we op een behoorlijke leuke deal gestuit.
We vliegen eerst naar Atlanta en nemen daar 3.5 uur later een verbinding naar NY.
3,5 uur leek me, gezien de drukte die er soms is in Atlanta, geen overbodige luxe.
Ik ben al een paar keer naar de States geweest, maar dit is de eerste keer dat ik geen rechtstreekse vlucht neem.
Daarom zit ik met een vraagje over de bagage.
Is het de bedoeling dat we, na de grenscontrole in Atlanta, onze koffers gaan halen, en opnieuw laten inchecken, of worden deze automatisch doorgevoerd naar onze volgende vlucht?
Ik heb al verschillende verhalen gehoord over mensen die de koffers moesten halen en opnieuw inchecken én mensen die beweerden dat je koffers door het personeel zelf naar de juiste vlucht ging.

Iemand met een antwoord?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Bagage inchecken

Bericht door vana »

Je moet eerst door immigrations, dan je koffer ophalen, ermee door de douane en weer afgeven bij de balie van de luchtvaartmaatschappij.
Op de terugweg wordt je koffer doorgelabeld

Marjon
nummertjen13
Amerika-newbie

Re: Bagage inchecken

Bericht door nummertjen13 »

De terugweg is een non-stop flight, dus da's geen probleem ;-)
Hartelijk bedankt voor je snelle reactie :-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer