Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bellen met Skype vanuit de US

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Bellen met Skype vnauit de US

Bericht door RNA »

Pete.Z schreef:Dat is niet waar, als jij Skype gebruikt via wifi is het absoluut niet verboden.
Wat wel kan, b.v. op de iPhone, is dat bellen via het telefoon netwerk niet mag en kan, omdat die optie geblokkeerd is.

Overigens mag het van T-Mobile in Nederland wel, maar heeft Skype het in de iPhone app onmogelijk gemaakt omdat AT&T het niet wil. :banghead:
Ik zeg ook niet dat t via WiFi niet mag, ik heb het over het telefoonnetwerk :D
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

RNA schreef:
Pete.Z schreef:Dat is niet waar, als jij Skype gebruikt via wifi is het absoluut niet verboden.
Ik zeg ook niet dat t via WiFi niet mag, ik heb het over het telefoonnetwerk :D
dan klopt dit niet, dwz skype niet maar de verbinding wel
RNA schreef: Overigens kost bellen via skype niks extra als je het met de telefoon doet ten opzichte van de computer.
Headsetjes zijn meestal goedkoop te krijgen bij Biglots

http://www.biglots.com/
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
renellen2
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door renellen2 »

OK nu kom ik waarschijnlijk met een zeer domme vraag maar ik stel hem toch maar even.... :oops: :oops: :oops:
Wat is het verschil tussen msn en skype?
Lijkt namelijk heel erg hetzelfde....

Groetjes
Ellen
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

renellen2 schreef:OK nu kom ik waarschijnlijk met een zeer domme vraag maar ik stel hem toch maar even.... :oops: :oops: :oops:
Wat is het verschil tussen msn en skype?
Met Skype kan je ook bellen met een echte telefoon, dus met iemand zonder computer of zonder msn.
vanAd
Amerika-ontdekker

Bericht door vanAd »

Wij gebruikten in plaats van skype een ander programma, namelijk smsdiscount. Hiermee konden wij via onze notebook en met een Logitech headsetje (gekocht voor $ 16,- bij Wal-Mart) gratis met Nederland bellen via de diverse draadloze netwerken van de hotels. Zelfs vanuit Hawaii hebben we gratis gebeld!
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Belde je dan ook voor niks naar een vaste telefoon?
vanAd
Amerika-ontdekker

Bericht door vanAd »

Sorry als dat niet duidelijk was. We belden inderdaad via onze notebook met een headsetje naar vaste toestellen in Nederland.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer