(Al besproken met Petra/VS of ik deze bericht mocht plaatsen)
Ik zou graag jullie hulp en kennis gebruiken om een soort nederlandstalige website op te zetten a la tripadvisor.
De reden hiervoor is dat er eigenlijk maar 1 goede website(nl.tripadvisor) is die hotelreviews heeft maar helaas is het ook daar soms dat er veelvuldig wordt gespammed en gelogen. Daarom had ik in mijn gedachte om een soortgelijke website op te starten zodat je een beter beeld kan vormen van een hotel en hierdoor gemakkelijker een keuze kan maken. Met de hulp van jullie moet het denk ik zeker lukken en omdat er hier een vele fervente( en de casual;) amerikagangers aanwezig zijn moet er aan goede en slechte hotelervaringen geen gebrek zijn. Elk hotel/motel, appartement of B & B mag je gebruiken de enige regel is dat het in Amerika moet liggen!;)
Op de website is er al een vb van hoe het ongeveer gaat uitzien:
http://amerikafan.punt.nl/?home=1
Zoals met tripadvisor kun je ook reageren op goede en slechte reviews . Als je een review op de website krijg dan zal ik je natuurlijk ook vermeldden. Als er al een review van de hotel is geplaatst dan kun je nog alitjd reageren op de website.Wat heb ik allemaal nodig:
*Hotelnaam: verplicht
*Adres: verplicht
*Aantal sterren: optioneel
*Reservatie: online,telefoon,fax of reisbureau
*Wanneer: verplicht
*Airconditioning/klimaatregeling: Ja of nee (verplicht)
*Minibar/koelkast: Ja of nee (verplicht)
*Soort kamer: single, double, triple, quad. Klein of groot (Dit om een beeld te schetsen van de grootte van je kamer).
*Badkamer: Wat vond je van de grootte, toestellen enz.
*Onthaal: receptie en indien gebruikt van gemaakt concierge
*Algemene hygiene in je kamer en hotel.
Indien je nog andere informatie(klachten, rondom de hotel enz.) hebt die bruikbaar zijn mag je ze altijd bij vermeldden. Als je foto's hebt dan zijn ze ook altijd meer dan welkom.
Je kunt al je informatie naar mij PB'en of mailen op:
hydrotherion@hotmail.com
Als we samenwerken dan gaat het ooit lukken om nooit meer een slechte hotelkamer te hebben!