Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

3 kinderen op een hotelkamer

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Alette
Amerika-newbie

3 kinderen op een hotelkamer

Bericht door Alette »

Wij gaan deze zomer naar San Fransisco en LA. Nu hebben wij 3 kinderen (jongste is 8 jaar). Omdat wij begrepen dat je niet met drie kinderen op een kamer kan slapen hebben wij 2 kamers gereserveerd in een aantal hotels. Nu begreep ik dat je makkelijk een derde kind op een kamer kan neerleggen (eigen matras mee). Wie heeft hier ervaring mee? Heel graag reactie's! (zowel positief als negatief)!

Dank voor de moeite Alette
1250
Amerika-expert

Re: 3 kinderen op een hotelkamer

Bericht door 1250 »

Wij zitten in hetzelfde schuitje.
Wij hebben in San Francisco een Priceline hotel geboekt.
Wij hebben naar het hotel gebeld met de vraag of er 2 queen/king/double beds in de kamer kon en dat kon.
We checken gewoon in met 2 personen en de andere 3 komen later..
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

gebruik ook eens de zoekfunctie op een forum zie bv hier viewtopic.php?f=7&t=19673&p=314537&hilit=3+kinderen+kamer#p314537
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Wij hebben niet anders gedaan. Altijd twee "Double Queen" gevraagd (én gekregen) en de kleinste met daar aangeschafte slaapzak op zo'n zichzelf opblaasbaar bedje. Geen enkel probleem gehad, volgens mij algemeen geaccepteerd. In Las Vegas (Sahara) dachten we dat het wat lastiger zou zijn, maar niets was minder waar.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Zie het antwoord van Ruud. Gewoon luchtbedje mee met een slaapzakje. 's ochtends wel even opruimen anders kan de schoonmaakster niet opruimen
Doen ze niet moeilijk over. Kinderen slapen toch gratis in Motels
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ook wij hebben een extra slaapmatje mee en eigenlijk nooit problemen mee gehad.
HeleneB
Amerika-ontdekker

Bericht door HeleneB »

Hallo,

Hier ook dezelfde situatie. Ik heb specifiek hotels gevonden waar we met 5 op de kamer mochten, dat scheelt toch heel wat in prijs. Zelfs in de parken heb ik accommodatie gevonden voor 5 personen. Sommige hotel kon ik wel boeken voor 5 personen, maar ik ben er niet echt zeker van of er dan 5 bedden zullen zijn. Ik neem ook voor de zekerheid een matrasje en slaapzak mee.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer