Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Lang ruim 2 meter, waar kleding kopen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Lang ruim 2 meter, waar kleding kopen?

Bericht door Mantoinette »

Welk bekend Amerikaans merk verkoopt casual herenkleding voor mannen langer dan 2.05 meter. Waar kunnen we hiervoor het beste kijken?
Zijn er in SFO shops die jullie ons kunnen aanraden hiervoor? Of outletcenters bijvoorbeeld in Denver en Las Vegas?

Alvast bedankt,
MAS
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!

reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Lang ruim 2 meter, waar kleding kopen?

Bericht door Loek »

In de omgeving van Denver moet je bij Casual Male of Kaufmans zijn. Maar vaak kun je ook in de gewone winkels nog terecht, het ligt eraan hoeveel langer je bent dan 2 meter. Walmart bijvoorbeeld verkoopt spijkerbroeken in lengtes tot 38 inch, om over taille maar te zwijgen: 52 inch!
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Je hebt ook big and tall shops in Amerika
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mantoinette »

@ loek
@ Ned in Mo
Hartelijk dank voor jullie reactie. De lengtemaat is inderdaad 38 en de breedte 34. In Nederland heel moeilijk verkrijgbaar, maar in de VS dus gewoon bij de Walmart.
Dan gaan we dus shoppen!! :D
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!

reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Loek schreef: Walmart bijvoorbeeld verkoopt spijkerbroeken in lengtes tot 38 inch, om over taille maar te zwijgen: 52 inch!
Maar helaas niet gecombineerd, als je zoals ik, taille 40 of 42 nodig hebt is de lengte ineens maar tot 34 te krijgen.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ik heb ze hier voor mijn man eerlijk gezegd ook nog niet gevonden in die lengte maat...
Onlangs online een lengte maat van Ralph Lauren gevonden, maar over het algemeen is het wel een probleem
Truien met lange mouwen zijn er overigens wel te vinden. Manlief is ook 6 foot 6 ;-)
Luc
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Luc »

Ik ben zelf 1.98 m en 108 kg zwaar en vind steeds dingen die mij passen in
JC Penney : big and Tall department
Outlets: Casual Male XL

Veel geluk.
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Afbeelding
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Dank je wel! Heb net online zitten kijken.
Het probleem bij Big en Tall is dat ze kwa waist vaak te groot beginnen.
Op de casual male site hebben ze wel W 36 en L 38.
angi666
Amerika-ontdekker

Bericht door angi666 »

Mag ik meeliften op dit topic??
Zijn er ook nog tips voor grote vrouwen?? Ik ben lang en dik :lol: 1,86 m lang en maat 52 in het hollands. Maar hou wel van aparte kleding, geen bloemetjes type.
Zijn er dan nog leuke winkels aan te raden? Ik heb begrepen dat er genoeg dikke vrouwen zijn in Amerika :roll: maar lang....?????
Ik ken Torrid bijvoorbeeld, maar meer tips zijn welkom!
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik ben ook aangewezen op grote maten, en ik ga graag even binnenkijken bij Lane Bryant. Daar vind ik wel vaker leuke spullen. Ook Dress Barn bezoek ik altijd even, en hoewel ze veel dingen verkopen die me niet aanspreken, hebben ze soms ook wel leuke dingen ertussen hangen. Daar moet je een beetje geluk mee hebben. En bij Liz Claiborne heb ik vorig jaar een paar heel lekkere broeken gescoord, die ik als "huisbroek" draag. Net geen joggingbroek, ze zij netter dan dat, maar niet net genoeg voor kantoor. Ik draag ze altijd met een lekkere trui voor thuis op de bank.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik denk dat jij bij Lane Bryant het geluk hebt dat je niet zo groot bent Jacqueline. Ik vind truitjes, blousjes e.d. er altijd te kort. Ik wil gewoon iets wat over het kruis/billen valt.

Bij Catherines Plus Sizes heb ik vorig jaar ook een paar heerlijke sport/huisbroeken gevonden. Maar verder blijf ik kleding kopen in Amerika een ramp vinden. Het is vaak kort en eerlijk gezegd ook tuttig, tenminste, wat ik vind.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Bij Lane Bryant verkopen ze ook tall en petite, dus voor korte en lange mensen. En inderdaad, bij mij hoeft niet per se alles over de billen te vallen, zeker niet de truitjes die ik draag onder een jasje, Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Ik vind Lane Bryant ook niet zo tuttig als vele andere merken. Als je wat langere dingen zoekt (langere tunieken of shirts) dan is Amerika inderdaad niet het shopping walhalla. Voor grote maten is er minder modieus aanbod dan in Europa. Alhoewel, galajurken verkopen ze wel heel mooie in grote maten, maar helaas draag ik die niet elke week.....

En Catherine's??? Over tuttig gesproken..... daar verkopen ze helemaal niets dat bij mijn smaak past..... Maar uiteraard is smaak heel persoonlijk!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
angi666
Amerika-ontdekker

Bericht door angi666 »

Ach, als ik moet kiezen tussen een galajurk of een joggingbroek voor kantoor, kies ik wel voor de jurk :lol:

Bedankt voor de tips. Ik zal me er niet al teveel op gaan verheugen, dan valt het ook niet tegen. Kan ik een paar extra Levi's voor mijn man meenemen in mijn koffer, is ook goed!
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Mijn vriend (rond de 1,90 m) heeft maat 30/36 in spijkerbroeken.
In veel winkels waar wij zijn geweest (in NY hebben we het meest geshopt, niet in ZW) hadden ze deze lengte maat (in combi met de waist) helemaal niet.
Constant hoogwater dus.. Ook bij bijvoorbeeld Esprit (die de broeken wel in zijn maat hebben in NL) hebben zen niet deze maat.
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Ik ben 1.76 m. lang met maat 48/50 en kan bij Lane Bryant geen passende kleding vinden.
Alles is te kort. De taille zit (veel) te hoog. Heb nog nooit in de VS bovenkleding kunnen kopen.
Wél hebben ze voor mij bij Lane Bryant supergoede bh's. Hier in NL zijn er in 95C alleen "minimizers", alsof mijn bescheiden borstpartij nog kleiner moet lijken. Ik wil juist een (gevoerde) t-shirt BH, liefs push-up, dat maakt slanker. En dat hebben ze in de VS goed begrepen.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik ben 1.76 m. lang met maat 48/50 en kan bij Lane Bryant geen passende kleding vinden.
Alles is te kort. De taille zit (veel) te hoog. Heb nog nooit in de VS bovenkleding kunnen kopen.
Dat heb ik nou ook!
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Monique,
Kom je wel eens in Engeland ? Ik heb daar laatst een paar mooie nette broeken en bloesjes gekocht van de grote maten collectie bij de winkelketen New Look. Heerlijk lang en goed van (taille)maat.
Mijn moeder (tot ze ging krimpen zelfde postuur als ik) zegt altijd dat wij "Duitse maten" nodig hebben.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Ik kom eigenlijk nooit in Engeland, maar inderdaad wel in Duitsland. Helaas vind ik in Duitsland kleding vaak ook vrij formeel. Ik geef tegenwoordig geen cursussen/voorlichtingen meer en ben eigenlijk helemaal 'into casual'.

Ik kan overigens prima slagen hier in Nederland :wink:
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Ik houd juist van wat formele kleding. Bij Promiss kan ik meestal goed slagen. Bij Miss Etam hangt soms wat "nettere" kleding tussen de 3/4 broeken en overhemdbloezen.
Laatst een mooie feestblouse en suede jasje gekocht bij Ulla Popken.
Cisca
Amerikakenner

Bericht door Cisca »

Ik heb laatst 3 spijkerbroeken gekocht bij de high & mighty in Amsterdam. Shirtjes enzo koop ik gewoon in de gewone zaken. In Amerika kan ik ook bij Tommy Hilfigher goed slagen met zowel broeken als shirts
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer