Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ik vertrek binnen 2 weken met delta :(
ik vertrek binnen 2 weken met delta :(
De aandelen van Delta Air Lines, de op twee na grootste Amerikaanse luchtvaartmaatschappij, zakten gisteren op de beurs van New York met meer dan 10 procent. Aanleiding zijn berichten dat de maatschappij bescherming zoekt tegen haar schuldeisers via een zogenaamde Chapter 11-procedure, het Amerikaanse equivalent van het gerechtelijk akkoord. Delta zou met de financiële tak van General Electric overleggen over krediet dat de maatschappij in de lucht moet houden.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Chapter-11 kun je nog lang mee vliegen.. Het is juist bedoeld om niet failliet verklaard te worden. US Airways en United hebben deze status ook en ze vliegen nog steeds.
Dit betekent dus niet dat jouw vlucht niet doorgaat..
Dit betekent dus niet dat jouw vlucht niet doorgaat..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik vertrek ook over ongeveer 3 weken met Delta. Het lijkt me toch sterk dat binnen nu en 3 weken Delta niet meer bestaat. Ik zou me niet teveel zorgen maken. Een paar jaar geleden vlogen we met US Airways en daar waren toen ook allemaal zulke berichten over. Ze vliegen nou nog steeds.
Georgia on my mind........
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
2 dezelfde antwoorden in dezelfde minuut. Dat moet toch vertrouwens scheppen 
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves