Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Algemene staat van de campings in de USA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
ZaGeP
Amerika-ontdekker

Algemene staat van de campings in de USA

Bericht door ZaGeP »

Hey,

Kunnen jullie mij jullie ervaringen eens laten weten over de campings in de USA.
Wij gaan een tour van 15 dagen doorheen de nationale parken doen + enkele overnachtingen in hotels zoals in LA, San Francisco en Las Vegas.
In de nationale parken zullen wij altijd in campings verblijven.
Kunnen jullie hier eventueel jullie ervaringen neerschrijven over de bezochte campings + prijzen, accomedaties ter plaatse (zoals douche, toilet, BBQ, lockers,....), ligging, supermarkten en andere winkels in de buurt,......
Alle info is welkom (bvb links op het www)

Alvast bedankt,

ZaGeP
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Algemene staat van de campings in de USA

Bericht door nieuwenoord »

Misschien is het dan wel handig als jij aangeeft op welke plaatsen je campings zoekt. Want er zijn héél veel campings in Amerika!
ZaGeP
Amerika-ontdekker

Bericht door ZaGeP »

nieuwenoord schreef:Misschien is het dan wel handig als jij aangeeft op welke plaatsen je campings zoekt. Want er zijn héél veel campings in Amerika!
Ok niet zo'n slecht idee. Maar ik wou er ook een algemene topic van maken waar andere forumbezoekers ook iets aan hebben.

Onze route zal er ongeveer zo uitzien : Hieronder staan altijd de Datum, Van waar Naar waar we rijden en het aantal Mijlen bij benadering.

31 Aug Aankomst LAX
Hotel

01 Sep
Los Angeles
Joshua Tree
175

02 Sep
Joshua Tree
Blythe
140

03 Sep
Blythe
Sedona
245

04 Sep
Sedona
Grand Canyon
114

05 Sep
Grand Canyon
Monument Valley
190

06 Sep
Monument Valley
Page
124

07 Sep
Page
Bryce Canyon
157

08 Sep
Bryce Canyon
Zion
90

09 Sep
Zion
Las Vegas
160

10 Sep
Las Vegas
Death Valley
124

11 Sep
Death Valley
Lake Isabella
195

12 Sep
Lake Isabella
Sequoia
207

13 Sep
Sequoia
Yosemite
160

14 Sep
Yosemite
Monterey
205

15 Sep
Monterey
San Franciso
121

16 Sep
San Francisco
San Francisco

17 Sep
San Francisco
SFO -LAX - LHR

18 Sep
LHR -BRU

Totaal : +/- 2300 miles

Onze route is nog voor aanpassingen vatbaar bvb wanneer we een super hint krijgen voor een te bezoeken plaats of zelfs prachtig gelegen camping.
Graag zou ik een camping vinden met een prachtige sunrise.
Foto's zijn ook altijd welkom!!!
ZaGeP
Amerika-ontdekker

Bericht door ZaGeP »

Niemand ??? Of gaan jullie allemaal op hotel of met de camper???
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik zal je een heel eerlijk antwoord geven. Ik heb de laatste tijd heel veel over campings geschreven, ook over de plaatsen waar je nu naar vraagt. Als je hier wat rondsnuffelt en zoekt op het Zuidwestenforum, kan je van alles wat je vraagt informatie tegenkomen. Lees wat reisverslagen en zoek op reviewsite wat campings op in de omgeving waar je wilt staan.

Persoonlijk vind ik het niet nodig om steeds weer hetzelfde aan informatie te geven, want dan wordt het bijhouden van het forum een dagtaak. Typ hier in de zoekfunctie bijvoorbeeld 'RV Park San Francisco' in of 'campground San Francisco' of 'camping Grand Canyon' en je struikelt over de informatie.

Als je dan bijvoorbeeld vraagt hoe de ervaringen met Trailer Village bij de Grand Canyon zijn, krijg je vast wél antwoorden! Je vraag is gewoon te open en teveel omvattend.
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

ZaGeP schreef:Kunnen jullie mij jullie ervaringen eens laten weten over de campings in de USA.
Er zijn mogelijkheden zat. KOA campings buiten de parken zijn vaak prima, in de parken zijn ook goede campgrounds. Zorg wel dat je goede hamer en stevige haringen hebt, aangezien niet overal een net grasveldje voor de tenten is.
can't wait to travel again.....
Sprokkel
Amerika-ontdekker

Bericht door Sprokkel »

Wij gaan ook voor het eerst waarbij we op campings zullen verblijven en kan me alleen maar bij bovenstaande reacties aansluiten.
Zowel via de zoekfunctie hier als google is het kinderspel de gewenste informatie over welke camping dan ook te vinden.
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer