Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar verloopstekker halen in amerika?
Waar verloopstekker halen in amerika?
Ik zit momenteel in Canada en gisteren ben ik in het hotel mijn verloopstekker vergeten. Nu heb ik dus een probleem omdat ik mijn apparaten niet meer op kan laden.
Weet iemand waar ik een nieuw verloopstekker kan kopen? Ik heb al bij Walmart gekeken maar daar hebben ze hem alleen voor Amerikaanse apparaten!
Help!!
Weet iemand waar ik een nieuw verloopstekker kan kopen? Ik heb al bij Walmart gekeken maar daar hebben ze hem alleen voor Amerikaanse apparaten!
Help!!
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Waar verloopstekker halen in amerika?
Radio-Shack
Home depot
(even de zoek functie van het forum gebruikt
)
Verder ben ik op elk vliegveld (ook buiten europa) nog van die dingen tegengekomen in elke geur, kleur en smaak.. dus als je dichtbij een vliegveld zit en je kan echt niks vinden zou ik daar even gaan rondneuzen
even offtopic.. waar ergens in canada zit je?
Home depot
(even de zoek functie van het forum gebruikt

Verder ben ik op elk vliegveld (ook buiten europa) nog van die dingen tegengekomen in elke geur, kleur en smaak.. dus als je dichtbij een vliegveld zit en je kan echt niks vinden zou ik daar even gaan rondneuzen

even offtopic.. waar ergens in canada zit je?

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Radio Shack zit (sinds december 2006) niet (meer) in Canada.RNA schreef:Radio-Shack
Home depot
Home Depot zit wel in Canada.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 90
De grootste keuze heb ik gevonden bij Fry's electronics : in alle maten en vormen.
Maar hebben geen shops in Canada,
Luc
Maar hebben geen shops in Canada,
Luc
sinds 1989 : +/- 50 businesstrips naar Phoenix, +/- 25 businesstrips naar Houston, 1 rondreis Canadese Rockies, 4 rondreizen SouthWest, 1 rondreis US Rockies, 1 verblijf Orlando, plus nog enkele businesstrips (Washington, Minneapolis, LA, New Orleans)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 4258 Weergaves
-
Laatste bericht door Belenos
-
- 9 Reacties