Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel beoordelingen
-
- Amerika-ontdekker
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Hotel beoordelingen
Vergelijkbaar met www.zoover.nl
Bij booking.com kun je ook meteen de beoordelingen bij de hotels bekijken
Bij booking.com kun je ook meteen de beoordelingen bij de hotels bekijken
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotelbeoordelingen
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
vakantiereiswijzer en Zoover zijn niet alleen vergelijkbaar, ze overlappen. De gegevens van Vakantiereiswijzer worden ook op Zoover weergegeven, andersom niet. Zoover is dus uitgebreider. ik vind Vakantiereiswijzer soms echter handiger (handig linkje naar het weerbericht bijvoorbeeld).
Op tripadvisor staan veel meer recensies dus de kans is daar groter dat je vindt wat je zoekt, maar wel vaak reviews door Amerikanen met veel gevoel voor drama...
Op tripadvisor staan veel meer recensies dus de kans is daar groter dat je vindt wat je zoekt, maar wel vaak reviews door Amerikanen met veel gevoel voor drama...
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
tripadvisor.com
wel even opletten of de persoon in kwestie meerdere reviews heeft geschreven, anders heb ik er geen vertrouwen in....
wel even opletten of de persoon in kwestie meerdere reviews heeft geschreven, anders heb ik er geen vertrouwen in....
-
- Amerika-ontdekker
Als ik hotelbeoordelingen of campingbeoordelingen lees, check ik altijd de andere reviews van de beoordeler. Soms is zo'n persoon onvoorstelbaar negatief over werkelijk alles en iedereen. Je ziet dan, dat bij het bewuste hotel of de camping vooral goede beoordelingen staan en van die ene persoon een super slechte. Je moet dan dus echt tussen de regels door lezen. De persoon is dan meestal een vervelende verwende persoon, die meent dat iedereen meteen moet opspringen als hij of zij in zicht komt. Omgekeerd is ook interessant. Sommigen schijnen alleen maar in superplaatsen te komen. Alles is overal en altijd 'fantastisch'. Ook hier mag je vraagtekens bij plaatsen. Reviews bekijken is een leuk werk. Wij hebben door de jaren heen een zesde zintuig ontwikkeld om zelf een waardeoordeel te kunnen geven aan de hand van de reviews en ik moet zeggen, we hebben echt nooit een zeper.
-
- Amerika-expert
helemaal mee eens bugkiller, een prima hulpmiddel mits goed gebruikt en aandachtig bestudeerd....
Dat vind ik best meevallen. Je moet er natuurlijk altijd rekening mee houden dat Amerikanen vaak andere eisen stellen aan hotelkamers. Waar wij als Nederlanders de hotelkamers in de VS vaak al mooi en uitgebreid vinden (omdat je hier in Nederland voor een laag bedrag ook meestal een baggerkamer krijgt), zijn ze in de VS zelfs bij goedkope kamers meer luxe gewend. Als ze dit niet krijgen, zullen ze dat in hun recensie aangegeven.Jostravels schreef: maar wel vaak reviews door Amerikanen met veel gevoel voor drama...
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daarom kan het voor ons eigenlijk nooit tegenvallen na het lezen van de reviews op tripadvisor 

-
- Amerika-expert
ja gebruik tripadvisor!
ook om je mening te geven, hoe meer meningen van verschillende mensen, hoe beter....
ook om je mening te geven, hoe meer meningen van verschillende mensen, hoe beter....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht