Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen via Londen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
iverson
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Vliegen via Londen

Bericht door iverson »

Wij vertrekken komende zomer naar Los Angeles...
Wij hebben 2 aparte vluchten geboekt, eerst met brussels airlines naar London.
En dan vanuit London naar LA...

Is het nu mogelijk om de bagage in Brussel door te labelen naar LA en waar komt die daar dan uit?

Begin toch wel een beetje schrik te krijgen :?

iverson
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dit kan alleen als je met dezelfde maatschappij verder vliegt, en misschien ook als je vliegt met twee maatschappijen binnen één alliantie (skyteam, oneworld of staralliance), als dat niet het geval is moet je gewoon de koffer ophalen en opnieuw inchecken, tijd heb je wel genoeg daarvoor.

Harry
Mart81
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Mart81 »

Veusy schreef:Is het ook niet zo dat je via LHR ook maar één stuk handbagage mag meenemen, terwijl vanuit andere Europese luchthavens, is dat 1 stuk handbagage + personal Item (vb Laptop)

Hans
Nee hoor je mag ook je personal item (laptop oid) meenemen. Hij hoeft zelfs niet uit de tas (da's ook sinds kort).
Ik vlieg iedere maand wel eens op LHR vandaar :)
Dutch eXpat - nieuw portaal voor Nederlanders in het buitenland
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Mart81 schreef:
Veusy schreef:Is het ook niet zo dat je via LHR ook maar één stuk handbagage mag meenemen, terwijl vanuit andere Europese luchthavens, is dat 1 stuk handbagage + personal Item (vb Laptop)

Hans
Nee hoor je mag ook je personal item (laptop oid) meenemen. Hij hoeft zelfs niet uit de tas (da's ook sinds kort).
Ik vlieg iedere maand wel eens op LHR vandaar :)
Dan is dit een hele nieuwe ontwikkeling. Ik mocht vorig jaar (en de jaren daarvoor) maar 1 stuk handbagage meenemen vanuit LHR. Ik moest dus kiezen, laptop of rugtas het ruim in
Mart81
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Mart81 »

Dat kan best, ik geloof dat het sinds januari is.
2 piece hand baggage allowance for all British Airways flights

The UK Department for Transport has given approval to most UK airports to remove the one-bag restriction on hand baggage. This covers all UK airports that British Airways flies out of and as a result, you can now carry 2 pieces of hand baggage when travelling on all British Airways flights.

The following allowances apply:

* one standard-sized bag - maximum size of the bag must not exceed 56x45x25cm (22x17.5x9.85in) (including wheels, pockets and handles)
* In addition, one laptop sized bag, handbag or briefcase
* A 23kg(51lbs) maximum bag weight applies and you must be able to lift the bag into the overhead lockers in the aircraft cabin unaided.
http://www.britishairways.com/travel/ba ... blic/en_il

Ook hier: http://www.chinanewswire.com/pr/20080110110640196
Dutch eXpat - nieuw portaal voor Nederlanders in het buitenland
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer