Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tolgeld en Avis
tolgeld en Avis
We hadden in juli een huurauto via Avis. Achter de voorruit zat een kastje waarmee je snel door de tolpoortjes kon. Nu zagen we op het overzicht van onze creditkaart dat er 26 euro door Avis was afgehaald voor tolgeld. Naar mijn idee hebben we niet zoveel tolwegen gehad.W ie weet hier meer van? Kun je een specificatie opvragen? Hoort het bij de autohuur? Ik begrijp ook wel, dat bij veel gebruik van tolwegen, het voor Avis niet uitkan.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Re: tolgeld en Avis
Waar en welke tolwegen heb je gereden? Is het voor een brug als de Golden Gate Bridge in San Francisco geweest dan zal het per keer om enkele dollars gaan. Heb je langere stukken in bijv. het oosten van Amerika of in Florida gereden dan is het vaak wat meer. Verder zou ik me kunnen voorstellen dat Avis ook administratie- en gebruikskosten rekent voor het kastje.
Wil je het zeker weten, zou ik gewoon een mailtje sturen naar Avis waarin je vraagt om een specificatie van de kosten.
Zou het zelf trouwens wel handig vinden zo'n kastje achter de voorruit. Geen gedoe met steeds opnieuw betalen en in de rij aansluiten. Ik heb vaak gezien dat de rijbanen voor electronisch betalen altijd zo door konden rijden.
Roland
Wil je het zeker weten, zou ik gewoon een mailtje sturen naar Avis waarin je vraagt om een specificatie van de kosten.
Zou het zelf trouwens wel handig vinden zo'n kastje achter de voorruit. Geen gedoe met steeds opnieuw betalen en in de rij aansluiten. Ik heb vaak gezien dat de rijbanen voor electronisch betalen altijd zo door konden rijden.
Roland
Met zo'n tolkastje betaal je idd niet alleen voor de tol, je betaalt ook extra voor het huren van het kastje zelf (ik geloof zo'n $2.50 per dag voor iedere dag dat je het gebruikt).
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Yep, $2,50 per dag dat er gebruik van gemaakt word, dus als je 10x tol betaald op 8 verschillende dagen, dat is het al $20 extra.....voor een dag is het te doen, hubby huurt altijd een auto als hij vanuit Orlando vertrekt/aankomt, maar als je 2 tot 3 weken rondtrekt en op verschillende dagen er gebruik van maakt, dan telt het al snel op.
We hebben inderdaad aardig wat miles op tolwegen gereden. Oa rond Chicago, in Michigan en in Canada. Het kastje is reuze handig, maar Avis had ons hierover niets verteld of gevraagd. We hebben inmiddels een mailtje naar Avis gestuurd voor een specificatie. Dat wachten we maar even af. Voor een volgende reis dan maar eens kijken of we het weer doen. In drie weken kunnen de kosten aardig oplopen. En zo zie je maar weer: elke keer leer je weer.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Hmmm, ik dacht dat het ging om een totaalbedrag van 26 euro in 3 weken?emulder schreef:In drie weken kunnen de kosten aardig oplopen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 4437 Weergaves
-
Laatste bericht door tanteto