Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verbruik Road Bear camper 30ft
Verbruik Road Bear camper 30ft
Hallo,
Wij gaan eind augustus naar San Francisco om voor 3 weken in een Road Bear 30 ft camper rond te reizen.
Nu vragen wij ons af wat zo´n camper ongeveer verbruikt. We lezen diverse cijfers.
Alvast bedankt voor een antwoord.
groeten,
Marco
Wij gaan eind augustus naar San Francisco om voor 3 weken in een Road Bear 30 ft camper rond te reizen.
Nu vragen wij ons af wat zo´n camper ongeveer verbruikt. We lezen diverse cijfers.
Alvast bedankt voor een antwoord.
groeten,
Marco
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Verbruik Road Bear camper 30ft
Praat je over een C-Klasse? Tussen de 7 en 10 MPG is dan wel te halen, als je een beetje rustig omgaat met het gaspedaal. Blaas je met 75 MPH over de snelweg, neemt het flink toe. Probeer niet sneller dan max 60 MPH te rijden en dan blijft het verbruik binnen het "redelijke".
Bedankt voor je reactie.
We hebben idd ee C klasse camper geboekt.
groet,
Marco
We hebben idd ee C klasse camper geboekt.
groet,
Marco
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij zaten dit jaar op 8,9 mile per gallon op een trip van ruim 5000 mile met een C-31 van RB.
Zoals Loek al aangaf let op je gaspendaal anders zit je zo op 1 op 7 en dat is met de huidige bezineprijs een flinke hap uit je vakantiegeld
Zoals Loek al aangaf let op je gaspendaal anders zit je zo op 1 op 7 en dat is met de huidige bezineprijs een flinke hap uit je vakantiegeld
-
f.lammertsma
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
1 op 3 op de snelweg 1op 1 in de bergen .als je 55 mile per uur rijd haal je 1 op 4 op de snelweg vrdgrtjes fer
amerika mijn vacantieland
KIJK NAAR MIJN SITE http://www.ferlammertsma.nl voor mijn planning 2008.
KIJK NAAR MIJN SITE http://www.ferlammertsma.nl voor mijn planning 2008.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
f.lammertsma schreef:1 op 3 op de snelweg 1op 1 in de bergen .als je 55 mile per uur rijd haal je 1 op 4 op de snelweg vrdgrtjes fer
Lijkt mij redelijk in de buurt,eerlijk gezegd.....
-
JGK
- Amerikakenner
- Contacteer:
Wij rijden nu 9 dagen met een 31 ft-er en komen (tot nu toe) uit op 1 lier per 2,85km met een gemiddelde van USD 4,27 per gallon.
Groeten,
Groeten,
Jan Gijs
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht