Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Abonnement openbaar vervoer

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
vroegahh
Amerika-newbie

Abonnement openbaar vervoer

Bericht door vroegahh »

Hallo forummers,

Ik ga met een vriend reizen door de verenigde staten. Het originele idee was rond te reizen met een auto. Echter, ik heb pas 1 maand mijn rijbewijs en ben 19 jaar (ik word 20 tijdens de reis). Ik weet dat het bijna niet mogelijk is om een auto te huren. Als dit al mogelijk is moet er een toeslag betaald worden van 50 dollar per dag extra. Is er sowiso een mogelijkheid om te reizen met die toeslag als ik kort mijn rijbewijs bezit?

Inmiddels hebben we de plannen al wat aangepast. Het nieuwe plan is te reizen met het openbaar vervoer vanaf New York (hier landen wij). We hebben inmiddels al een aantal pogingen gedaan op google abonnementen te vinden voor het openbaar vervoer. Is het mogelijk om een abonnement te nemen voor zowel greyhound bus, trein, en bijv metro voor 3 weken.

Losse abonnementen zijn natuurlijk ook handig (bv. alleen voor grey hound).

Als dit kan, waar kunnen wij deze abonnementen verkrijgen/aanvragen? `op google is vrijwel niets te vinden betreffende abonnementen. Zelfs niet op de oorspronkelijke website van de greyhound bus. :|
els70
Amerikafan
Contacteer:

Re: Abonnement openbaar vervoer

Bericht door els70 »

Voor de metro van NY zou ik hier eens kijken

http://www.mta.info/metrocard/mcgtreng.htm

Greyhounds en de trein(amtrak) hebben volgens mij geen abonnementen,hebben ook niets te maken met de metro van New York
vroegahh
Amerika-newbie

Bericht door vroegahh »

Weet iemand meer over het huren van de auto of meer over het ov?
jerdenberg
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door jerdenberg »

Op de site van Amtrak vind je hier een overzicht van diverse Railpasses.

Op een dochtersite van Greyhound vind je info over de Greyhound Discovery Pass.

Combinatietickets bestaan niet voorzover ik weet.

Jeroen
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer