Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
bellen kpn prepaid werkt niet
-
Rob Driessen
- Amerika-ontdekker
bellen kpn prepaid werkt niet
Hallo,
Wij zitten nu in Washington (dat op zich is natuurlijk prima) maar we krijgen het niet voor elkaar om met kpn prepain triband te bellen. Hebben al op het forum en kpn website gekeken maar komen er niet uit.
Hoe moet je het nummer nu eigenlijk kiezen naar Nederland. Is dat 01131 of met *100* verhaal. En welke provider moeten we kiezen? Of is er nog iets anders waar we aan moeten denken. Want ook in Amerika nummers bellen lukt niet.
Wie kan ons helpen?????
Alvast erg bedankt.
Wij zitten nu in Washington (dat op zich is natuurlijk prima) maar we krijgen het niet voor elkaar om met kpn prepain triband te bellen. Hebben al op het forum en kpn website gekeken maar komen er niet uit.
Hoe moet je het nummer nu eigenlijk kiezen naar Nederland. Is dat 01131 of met *100* verhaal. En welke provider moeten we kiezen? Of is er nog iets anders waar we aan moeten denken. Want ook in Amerika nummers bellen lukt niet.
Wie kan ons helpen?????
Alvast erg bedankt.
- Koekjo
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: bellen kpn prepaid werkt niet
Hoi
Probeer dit eens, niet vergeten het afsluiten met een #
De juiste code is: *100* 10-cijferig telefoonnummer#zendtoets.
Bel je naar een buitenlands mobiel of vast nummer, toets dan *100* gevolgd door de landencode, dan het netnummer zonder de 0 en vervolgens het telefoonnummer. Sluit af met # en druk op de zendtoets
Groet van Koek
Probeer dit eens, niet vergeten het afsluiten met een #
De juiste code is: *100* 10-cijferig telefoonnummer#zendtoets.
Bel je naar een buitenlands mobiel of vast nummer, toets dan *100* gevolgd door de landencode, dan het netnummer zonder de 0 en vervolgens het telefoonnummer. Sluit af met # en druk op de zendtoets
Groet van Koek
1995 Cal-Nev
2004 Cal-Nev-UT-AR
2006 Cal-Nev-UT-ID-MT-SD-CO
2008 Cal-Nev-Org-Was-Can VI
2010 New York
2012 Canada BC
2013 Four Corners USA
2004 Cal-Nev-UT-AR
2006 Cal-Nev-UT-ID-MT-SD-CO
2008 Cal-Nev-Org-Was-Can VI
2010 New York
2012 Canada BC
2013 Four Corners USA
-
Marjolijne
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij bellen dan wel niet met KPN prepaid maar 0031 of +31 gaat bij ons altijd goed.
Maar prepaid is altijd net weer anders.
Misschien een mailtje naar kpn sturen?
Marjolijne
Maar prepaid is altijd net weer anders.
Misschien een mailtje naar kpn sturen?
Marjolijne
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij bellen met KPN Flexibel altijd met 0031 en dat gaat prima.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt niet toevallig een buitenland blokkade erop staan?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij moeten er trouwens een +31 intoetsen, wij bellen ook via KPN, de eerte 0 moet ik ook niet intoetsen, dus +316........., of +31118...... i.p.v. 0118......, als het naar een vaste telefoon is.
Laatst gewijzigd door Annie op 17 jul 2008, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ineke
- Amerikakenner
- Contacteer:
Volgens mij kun je met prepaid niet vanuit en in Amerika bellen, alleen als je een abonnement hebt.
Dat was nl. bij mij het geval, ik dacht ook vanuit en in Amerika te kunnen bellen met mijn prepaid gsm.
gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
Dat was nl. bij mij het geval, ik dacht ook vanuit en in Amerika te kunnen bellen met mijn prepaid gsm.
gr, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
Wij hebben gebeld in Amerika en ook smsjes verstuurd en ontvangen en hebben ook prepiad, van KPN.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Normaal moet prepaid bellen in Amerika gewoon lukken...Ineke schreef:Volgens mij kun je met prepaid niet vanuit en in Amerika bellen, alleen als je een abonnement hebt.
gr, Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Ineke
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dat heb je dan met die goedkoopse mobieltjesDento schreef:Normaal moet prepaid bellen in Amerika gewoon lukken...Ineke schreef:Volgens mij kun je met prepaid niet vanuit en in Amerika bellen, alleen als je een abonnement hebt.
gr, Ineke
gr, Ineke
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Was je mobieltje dan wellicht geen triband? Dan kun je inderdaad proberen wat je wilt, maar dan lukt het nietIneke schreef:Dat heb je dan met die goedkoopse mobieltjesDento schreef: Normaal moet prepaid bellen in Amerika gewoon lukken...![]()
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Koek heeft gelijk. Je hebt de *100* code nodig voor bellen met prepaid. Als je belt naar een Nederlandsnummer toets je dus *100*0123456789# (vergeet het # niet!)
Bel je naar Amerikaanse nummers: *100* +1 en dan de rest zonder eerste 0 en weer eindigen met #. Het plusje van je telefoon zit meestal bij de 0 en werkt door hem ofwel langer ingedrukt te houden ofwel twee keer snel achter elkaar in te toetsen.
Als je triband toestel hebt, zou het moeten werken.
(heb heeeel lang bij kpn mobiel gewerkt...)
Bel je naar Amerikaanse nummers: *100* +1 en dan de rest zonder eerste 0 en weer eindigen met #. Het plusje van je telefoon zit meestal bij de 0 en werkt door hem ofwel langer ingedrukt te houden ofwel twee keer snel achter elkaar in te toetsen.
Als je triband toestel hebt, zou het moeten werken.
(heb heeeel lang bij kpn mobiel gewerkt...)
- Ineke
- Amerikakenner
- Contacteer:
geen ideeWas je mobieltje dan wellicht geen triband? Dan kun je inderdaad proberen wat je wilt, maar dan lukt het niet
gr, Ineke
-
Rob Driessen
- Amerika-ontdekker
We hebben eerder in Florida helemaal geen problemen gehad, nu dus blijkbaar wel en we komen er dus niet uit hebben die *100* combinaties allemaal al uitgeprobeerd. Iemand nog ervaring met telefoon kopen alhier?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 9229 Weergaves
-
Laatste bericht door Retrx
-
- 11 Reacties