Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
auto upgraden ter plekke?
auto upgraden ter plekke?
Hoi iedereen,
Mijn vriend en ik reizen 2 maanden door the States deze zomer. Onze wagen hebben we nog niet geboekt, maar we zijn er volop mee bezig. We twijfelen tussen een gewone standaard-auto (daewoo lanos 800 euro) of een cabrio (1500 euro). We zouden dit boeken bij www.eautohuur.nl
Nu heb ik gehoord van iemand dat je er goed aandoet om online een standaard-auto te bestellen en dan ter plekke (in ons geval in Miami) te upgraden naar een cabrio. Volgens haar zou dat heel veel geld besparen. Zij vertelde me ook dat je ter plekke je auto mag uitkiezen volgens prijsklasse, dat men m.a.w. geen specifieke auto klaarzet voor je.
Klopt dat? Heeft er hier iemand ervaring mee?
Bedankt!
Groetjes
Mijn vriend en ik reizen 2 maanden door the States deze zomer. Onze wagen hebben we nog niet geboekt, maar we zijn er volop mee bezig. We twijfelen tussen een gewone standaard-auto (daewoo lanos 800 euro) of een cabrio (1500 euro). We zouden dit boeken bij www.eautohuur.nl
Nu heb ik gehoord van iemand dat je er goed aandoet om online een standaard-auto te bestellen en dan ter plekke (in ons geval in Miami) te upgraden naar een cabrio. Volgens haar zou dat heel veel geld besparen. Zij vertelde me ook dat je ter plekke je auto mag uitkiezen volgens prijsklasse, dat men m.a.w. geen specifieke auto klaarzet voor je.
Klopt dat? Heeft er hier iemand ervaring mee?
Bedankt!
Groetjes
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: auto upgraden ter plekke?
FAQ Autohuur onder reizen algemeen geeft je heel veel info over autohuur.
Algemeen kan je stellen dat je toch beter de gewenste klasse op voorhand huurt. Ja kan niet echt rekenen op een goedkope upgrade. Kans dat de upgrade die je wenst niet beschikbaar is. Of wel, maar dat je toch veel zal moeten bijbetalen. Ik zou er niet op gokken.
Algemeen kan je stellen dat je toch beter de gewenste klasse op voorhand huurt. Ja kan niet echt rekenen op een goedkope upgrade. Kans dat de upgrade die je wenst niet beschikbaar is. Of wel, maar dat je toch veel zal moeten bijbetalen. Ik zou er niet op gokken.
Groetjes,
Carine
Carine
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als je graag in een cabrio wilt rijden tijdens je vakantie dan zou ik hem gewoon vantevoren huren, de kans dat er geen (betaalbare) cabrio beschikbaar is, is zeker aanwezig, vind je het vervolgens geen probleem om 2 maanden in een Daewoo
te moeten rijden, dan kun je het er natuurlijk op wagen.
Harry

Harry
Het is misschien een rare vraag, maar rijden er veel cabrio's rond in het zuiden van the States?
Misschien is een cabrio niet ideaal om daar te reizen omdat het misschien té warm is en de zon té fel schijnt om voortdurend met het dak open te rijden.
In Zuid-Afrika was dat allesinds het geval. Heel weinig cabrio's zag je daar.
Wat denken jullie?
Misschien is een cabrio niet ideaal om daar te reizen omdat het misschien té warm is en de zon té fel schijnt om voortdurend met het dak open te rijden.
In Zuid-Afrika was dat allesinds het geval. Heel weinig cabrio's zag je daar.
Wat denken jullie?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Er rijden best veel cabrio's rond in het zuiden van Amerika. Viel me afgelopen zomer nog weer op. In 2006 heb ik zelf 4 weken rondgereden in een cabrio in het zuidwesten. Ik heb niet continue met het dak naar beneden gereden omdat het inderdaad soms te warm was. Toch blijven er genoeg gelegenheden over om wel met het dak open te rijden. Vooral 's ochtends voor 10.00 uur vond ik dat heerlijk. De zon nog niet al te fel en de heerlijke koele en frisse lucht om je heen.
Als je de kans krijgt, zeker een cabrio huren hoor. Ik vond het geweldig. Wellicht gaan wij in oktober naar Florida en dan wil ik de de Ford Mustang Cabrio huren (Fun collectie bij Hertz).
Roland
Als je de kans krijgt, zeker een cabrio huren hoor. Ik vond het geweldig. Wellicht gaan wij in oktober naar Florida en dan wil ik de de Ford Mustang Cabrio huren (Fun collectie bij Hertz).

Roland
Wij hebben afgelopen mei in las vegas onze auto ook ter plekke geupgraded. Hier krijg je dan een korting van 50% bij dollar. Let wel dat er nog tax bijkomt en wijzigingskosten.
Groeten remco
Groeten remco
Iemand enig idee met welke car rental eautohuur samenwerkt?
Ik wil misschien ook ter plekke(Las vegas) upgraden, maar alleen is als ik een erg goeie deal krijg.
Ik wil misschien ook ter plekke(Las vegas) upgraden, maar alleen is als ik een erg goeie deal krijg.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Eautohuur is gewoon een tussenpersoon en kan de autohuur bij alle bekende verhuurders onderbrengen, je weet allleen pas na het boeken bij welke.kw86 schreef:Iemand enig idee met welke car rental eautohuur samenwerkt?
En accepteer nooit zomaar een upgrade, het tarief is onderhanderbaar, in Phoenix kregen we het aanbod om te upgraden voor totaal $ 165, ik zei laat maar zitten, doe maar gewoon wat we geboekt hebben, toen vroeg ze "met welke airline hebben jullie gevlogen", wij antwoorde "Continental", toen zei ze "let me see if there is a special with this airline", en toen koste de upgrade nog maar $ 90.

Vraag ook altijd wat het in totaal gaat kosten, bij de upgrade die per dag genoemt wordt komen vaak nog allerlei toeslagen.
Harry
Hier zou ik graag ook een vraagje over willen stellen:
Wij hebben de equinox geboekt maar zullen deze wssk niet meekrijgen. Hoe werkt het met een upgrade ?
Kan je eerst het risico nemen om naar de parking te gaan en als het tegenvalt terug binnenin gaan om een upgrade te regelen? Of kan je dit best meteen doen aan de balie als je binnenkomt ?
Ik wil namelijk niet het risico lopen om met een rav4 of iets dergelijk te gaan moeten rondrijden (met alle respect voor toyota wat ik trouwens één van de betere (betrouwbare) merken ter wereld vind)
Vind het trouwens een raar gevoel dat ik perse met een amerikaan wil rondrijden, ondanks het feit dat ik er in België ook al mee rondrijdt
Grtz
Bart
Wij hebben de equinox geboekt maar zullen deze wssk niet meekrijgen. Hoe werkt het met een upgrade ?
Kan je eerst het risico nemen om naar de parking te gaan en als het tegenvalt terug binnenin gaan om een upgrade te regelen? Of kan je dit best meteen doen aan de balie als je binnenkomt ?
Ik wil namelijk niet het risico lopen om met een rav4 of iets dergelijk te gaan moeten rondrijden (met alle respect voor toyota wat ik trouwens één van de betere (betrouwbare) merken ter wereld vind)
Vind het trouwens een raar gevoel dat ik perse met een amerikaan wil rondrijden, ondanks het feit dat ik er in België ook al mee rondrijdt

Grtz
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Gewoon bij de balie eerst alles in orde maken qua papierwerk en dan rondkijken. Bevalt de auto je niet kun je gewoon weer naar de balie gaan om het een en ander in orde te maken. Zou wel eerst bij de balie even melden dat je misschien een upgrade wil, zodat ze je bij terugkomst wel de deal voor de upgrade nog hanteren.
Groeten remco
Groeten remco
Ok bedankt,reschout schreef:Gewoon bij de balie eerst alles in orde maken qua papierwerk en dan rondkijken. Bevalt de auto je niet kun je gewoon weer naar de balie gaan om het een en ander in orde te maken. Zou wel eerst bij de balie even melden dat je misschien een upgrade wil, zodat ze je bij terugkomst wel de deal voor de upgrade nog hanteren.
Groeten remco
Ik heb ook ergens gelezen dat er niemand van de maatschappij mee gaat naar de parking.
Hopelijk is het niet nodig om terug binnen te gaan, na zo'n lange vliegreis
Grtz
Bart
Grts, Bart
Klopt, soms krijg je de sleutel en zeggen ze welke auto het is en heb ook meegemaakt dat de sleutel al in de auto zat.Dude schreef:Ok bedankt,reschout schreef:Gewoon bij de balie eerst alles in orde maken qua papierwerk en dan rondkijken. Bevalt de auto je niet kun je gewoon weer naar de balie gaan om het een en ander in orde te maken. Zou wel eerst bij de balie even melden dat je misschien een upgrade wil, zodat ze je bij terugkomst wel de deal voor de upgrade nog hanteren.
Groeten remco
Ik heb ook ergens gelezen dat er niemand van de maatschappij mee gaat naar de parking.
Hopelijk is het niet nodig om terug binnen te gaan, na zo'n lange vliegreis
Grtz
Bart
Ik vlieg maandag naar Las Vegas. Van bed tot bed zal zo'n 24 uur duren

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 779 Weergaves