Ik heb de laatste 5 jaar een keer of 30 via usareisen een auto bij Alamo gehuurd. Bijna alle keren de Equinox en nog nooit dit model zelf gekregen, maar vaak een Fullsize en een heel enkele keer een Midsize SUV. Ook twee keer een compact gehuurd en in beide gevallen een veel grotere meegekregen (zelfs een keer een Chrysler Pacifica

) ! Ik heb 1 keer een 'probleem' gehad, toen ik bij usareisen een Premium SUV had gehuurd en betaald, en op LAX een Fullsize meekreeg van Alamo. Niet mee akkoord gegaan, manager erbij (met 2 doodvermoeide kinderen en vrouw erbij .....) en duurde en duurde maar. Uiteindelijk wel een Premium meegekregen, die hadden ze in eerste instantie niet staan, maar later ineens wel. Uiteindelijk ook nog gecompenseerd door Alamo, dus ik zou zeker over jouw verhaal een berichtje eraan wagen naar Alamo in de US.
Afgelopen weekend zijn we naar Las Vegas geweest, en nu via eautohuur een compact gehuurd (was echt goedkoop), bleek via Advantage te gaan. Ik had er nooit van gehoord, maar scheen toch wel betrouwbaar te zijn. Was ook inderdaad verder allemaal prima, alleen veel ging nog handmatig, bv bij inleveren vult iemand een briefje in, loopt om de auto heen, dan moet je naar een balie, wordt alles weer in de computer ingetikt etc. Terwijl bij Alamo iemand de barcode scant en een briefje uit de scanner rolt en je bent klaar. Dus dat vind ik wel prettiger. Voor mij volgende keer dus weer Alamo. Ik heb er verder nooit problemen gehad, in al die 30 keer of zo, behalve die ene ervaring. En ik denk dat dat overal wel eens kan. Over 4 weken gaan we naar Florida, weer een Equinox via usareisen besteld op Miami Airport. Ben benieuwd wat ik mee krijg

!