Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen met British Airway's en American Airlines

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Vincent Morit
Amerikafan

Vliegen met British Airway's en American Airlines

Bericht door Vincent Morit »

Wij gaan volgend jaar naar Amerika en zouden graag willen weten wat jullie ervaring is met British Airways en American Airlines. Hebben ze een DVD schem per stoel? En hoe is het personeel?

We vliegen van Brussel naar Los Angeles en terug van Las Vegas naar Brussel.

Bedankt voor de moeite!
2007: Miami/Orlando
2009: San Francisco/Los Angeles/Las Vegas
2009: New York
2010: New York/Philadelphia/Washington
2011: Miami
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Re: Vliegen met British Airway's en American Airlines

Bericht door Bostonlover »

Ik maak zeer binnenkort met beide maatschappijen een reis van en naar Denver en kan het je eind juni laten weten. Volgens mij zijn de AA toestellen vaak wat ouder en missen ze dan ook vaak de tv's in de stoelen
Afbeelding
[/url]
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik vond BA altijd erg prettig om mee te vliegen (vond, omdat ze mijn voornaamste route gecancelled hebben). Of er PTV in zit, dat hangt per vliegtuigtype af. Ik heb het iig wel steeds gehad (4x vanaf London naar Detroit en terug). Personeel is trouwens heel vriendelijk :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
angelab
Amerikafan

Bericht door angelab »

Wij vliegen in september op de heenweg met BA (via Londen) Amsterdam naar San Francisco en op de terugreis San Francisco - New York JFK en een paar dagen later New York JFK naar Amsterdam (via Londen) met AA

Eind september kan ik je laten weten hoe de service is!

Je kunt trouwens als je een vlucht op het oog hebt kijken met welk type vliegtuig je vliegt en via www.seatguru.com kijken of het type vliegtuig personel entertainment heeft aan boord, als ik goed kijk hebben wij dit op alle vluchten :dance:

Succes!
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen80
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jeroen80 »

Wij zijn sinds zondag terug en hebben gevlogen met AA. Van Brussel via Chicago naar LA en terug vanuit San Francisco weer via Chicago naar Brussel.
Er zijn inderdaad geen schermpjes in de stoelen maar om de zoveel rijen hangen er aan het plafond. De films die ze speelden waren niet veel soeps, gelukkig hadden we de laptop bij zodat we zelf nog wat south park en films hebben kunnen kijken.
In de vlucht van SF naar Chicago vlogen we met een McDonnell Douglas MD-80 (kleiner dan een Boeing 767) maar daar hadden we wel redelijk wat beenruimte. De 3 andere vluchten vlogen we met een Boeing 767 en daar was de beenruimte precies toch krapper en je zat ook meer op elkaar gepakt vond ik. We zaten dan telkens op de 3 zetels in het midden.
Voor de rest kan ik niet klagen over AA. Op binnenlandse vluchten in Amerika kregen we geen eten maar wel drinken, op de intercontinentale vluchten kregen we 2x te eten en kwamen ze ook voldoende rond met drinken. Veel keuze in dranken ook. Per maaltijd had je 2 verschillende schotels.
Personeel was ook vriendelijk.

Ik heb enkel met British Airways gevlogen naar Zuid Afrika. Dit waren zeer moderne toestellen. Naar Amerika weet ik het dus niet.
jerdenberg
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door jerdenberg »

Bij onze vluchten in april/mei van/naar Newark hadden we in de 777 van BA op de route van Heathrow naar Newark v.v. eigen schermpjes. We hebben weinig ervaring met vliegen, maar de service vonden we OK.
Afbeelding
Bostonlover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Bostonlover »

Ben net aangekomen in Denver, en heb gevlogen met BA en AA. BA van AMS naar London Heathrow in een Airbus 319. Zat prima, lekker comfortabel, broodje en drinken aan boord gehad, kortom prima.
Toen van London naar Dallas met AA. Oud toestel, oude stoelen en inderdaad de films aan boord waren niet veel soeps. Had gelukkig mijn laptop bij dus kon kijken wat ik wilde (had wel een stoel met powerport gereserveerd, anders blijft het vaak bij 1 film). Personeel is vaak stukken ouder dan de gemiddelde stewardessen van de KLM, maar daarom niet minder. Stoelen hebben een krappe pitch
Eet en drinkvoorzieningenniveau aan boord was prima. Twee keer eten en voldoende te drinken.
Daarna van Dallas naar Denver gevlogen met AA in een MD-80. Ook hier was de pitch weer ruimer. Het lijkt erop dat de indeling in een boeing gewoon minder ruim is.

In verhouding tot hetgeen ik betaald heb voor een retourtje Denver hoor je mij niet klagen, maar volgende keer misschien een paar tientjes meer betalen voor United vind ik toch wel een goede optie (met name vanwege het slechte aanbod van entertainement; het is toch een lange zit).
Afbeelding
[/url]
Racerke
Amerikakenner

Bericht door Racerke »

Vincent Morit schreef:Wij gaan volgend jaar naar Amerika en zouden graag willen weten wat jullie ervaring is met British Airways en American Airlines. Hebben ze een DVD schem per stoel? En hoe is het personeel?
Ik heb gevlogen met BA van Brussel - Heathrow - Washington Dulles Int Airport en Baltimore - Heathrow - Brussel.
De vluchten over de oceaan hadden we een schermpje voor ons, in hoogte iets kleiner dan een dvd in breedte iets groter.

Het eten was goed.
De service ook en het personeel perfect.

Maar je kan dit niet vergelijken vindt ik, voor hetzelfde geld ga jij juist op een dag opstappen dat die mensen een rotslechte dag hebben. Slecht geslapen, file, ruzie met weetikveelwie, ... en dan kan het zijn dat ze niet zo vriendelijk zijn. Allesinds laat ik de manier waarop iemand doet niet primeren op of een luchtvaartmaatschappij slecht is of niet.
Anders zou ik nooit meer met Northwest mogen vliegen omdat er één persoon slechtgezind was...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer