Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vliegtickets cheap tickets
vliegtickets cheap tickets
Hoi,
Waarschijnlijk een hele domme vraag maar ik kan er niets over terug vinden in het forum of op cheap tickets zelf.
Ik zou graag dit weekend mijn tickets naar Amerika boeken, waarschijnlijk wordt dit bij cheap tickets maar hoe zit
het als je daar je tickets boekt/koopt. Krijg je deze ook thuis gestuurd of moet je deze ophalen op de luchthaven
voor het inchecken? Normaal boeken wij altijd gewoon pakketreizen naar Griekenland en krijg je alles netjes
thuis gestuurd. En aangezien ik nogal een stresskip ben voor ik op vakantie ga wil ik alles tot in details weten en
regelen.
Alvast bedankt
Sammy
Waarschijnlijk een hele domme vraag maar ik kan er niets over terug vinden in het forum of op cheap tickets zelf.
Ik zou graag dit weekend mijn tickets naar Amerika boeken, waarschijnlijk wordt dit bij cheap tickets maar hoe zit
het als je daar je tickets boekt/koopt. Krijg je deze ook thuis gestuurd of moet je deze ophalen op de luchthaven
voor het inchecken? Normaal boeken wij altijd gewoon pakketreizen naar Griekenland en krijg je alles netjes
thuis gestuurd. En aangezien ik nogal een stresskip ben voor ik op vakantie ga wil ik alles tot in details weten en
regelen.
Alvast bedankt
Sammy
Re: vliegtickets cheap tickets
Hi Sammy, heb al diverse malen bij chaptickets geboekt. Deze keer een United vlucht en die stuurden een ECHT ticket. Dat hebben we al heel lang niet gehad. Normaal krijg je gewoon over het internet je e-ticket. Heel makkelijk en inchecken doe je op je paspoort. Vaak hoeft het e-ticket niet eens gezien te worden.
Wel zo makkelijk. Kun je ook niets " kwijtmaken" .
Wel zo makkelijk. Kun je ook niets " kwijtmaken" .
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi Corry,
Bedoel je dat je je ticket via de mail krijgt en dan zelf uitprinten of dat je reservatie voor het
ticket in de computer staat bij die Airline waar je mee vliegt? Dat je dus bij de balie komt
en aan de hand van je paspoort zien ze je reservatie ofzo? Ik neem aan dat je wel iets van
een bewijsje van je boeking krijgt voor je naar Schiphol of Brussel gaat? (sorrie hoor, maar wat
dit betreft ben ik echt een dummie)
Groetjes
Bedoel je dat je je ticket via de mail krijgt en dan zelf uitprinten of dat je reservatie voor het
ticket in de computer staat bij die Airline waar je mee vliegt? Dat je dus bij de balie komt
en aan de hand van je paspoort zien ze je reservatie ofzo? Ik neem aan dat je wel iets van
een bewijsje van je boeking krijgt voor je naar Schiphol of Brussel gaat? (sorrie hoor, maar wat
Groetjes
Huh, nog even een vraagje voor erbij hoor mocht iemand dit weten. Ik kijk net op cheap tickets om te boeken. Ik heb
een vlucht gevonden van American Airlines die volgens cheap tickets vrij moet zijn. Omdat ik even wou weten met wat
voor vliegtuig we vliegen keek ik ook op de site van AA zelf en hier zie ik dat deze vlucht (alleen terugweg) niet meer
avaible is. Hoe kan het dan dat deze bij cheap tickets wel te boeken is of kopen hun zelf ook plaatsen is. Dat we niet
op een overboekte vlucht gezet worden!?
een vlucht gevonden van American Airlines die volgens cheap tickets vrij moet zijn. Omdat ik even wou weten met wat
voor vliegtuig we vliegen keek ik ook op de site van AA zelf en hier zie ik dat deze vlucht (alleen terugweg) niet meer
avaible is. Hoe kan het dan dat deze bij cheap tickets wel te boeken is of kopen hun zelf ook plaatsen is. Dat we niet
op een overboekte vlucht gezet worden!?
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb een paar maanden geleden 2x een reis naar Amerika geboekt bij Cheap tickets, binnen 1 dag na boeking werden me de tickets al toegemaild.
Bij de eerste boeking had ik wel even een probleempje, ná de betaling ging het boekingsprogramma niet verder, maar dit werd de andere dag zonder problemen opgelost.
Als je bij "zoeken" cheap tickets invult, zul je er vast meer over vinden.
groet, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
Bij de eerste boeking had ik wel even een probleempje, ná de betaling ging het boekingsprogramma niet verder, maar dit werd de andere dag zonder problemen opgelost.
Als je bij "zoeken" cheap tickets invult, zul je er vast meer over vinden.
groet, Ineke
www.ine1149.web-log.nl
Grappig, ik heb datzelfde probleem dat het na het betalen niet meer verder wou gaan, ook al eens gehad. Even bellen met Cheaptickets en het was weer opgelost. En de tickets waren gewoon geboekt en betaald.
Gisteravond United tickets naar Phoenix geboekt via CT. En ik had diezelfde avond de e-tickets al in de mailbox.
Gisteravond United tickets naar Phoenix geboekt via CT. En ik had diezelfde avond de e-tickets al in de mailbox.
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Tip: boeken via cheaptickets.com is goedkoper dan boeken via cheaptickets.nl

[/url]
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Je kunt het printen als eigen bewijsje (om iets in handen te hebben) maar aan de hand van je paspoort (wordt gescand) op de luchthaven, kunnen ze je verifierensammyjw schreef:Hoi Corry,
Groetjes
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3888 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets