Hoi,
Dat ziet er inderdaad goed uit! Wij zijn net terug en al weer aan het werk. Ik zal aan jullie denken als ik langs jullie huis fiets op weg naar mijn werk
Veel plezier nog verder en groeten,
Eugeni
Bedankt, en ik neem aan dat jullie het ook weer leuk hebben gehad aan de Westkant.
Er staat weer wat op de site, maar op dit moment heb ik wat ruzie met de provider ter plekke en kan dus even niks meer uploaden
Maar zo gauw er weer "contact" is zet ik er weer wat op.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Jammer dat het er weer op zit, nu weer beginnen met aftellen voor de volgende reis.
En ik had al een stuk gelezen van jullie verslag, en ga vanavond lekker even de rest lezen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.