Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

pakketje sturen naar hotel

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
yarrah
Amerika-expert

pakketje sturen naar hotel

Bericht door yarrah »

Omdat ik met succes een homeopische middel gebruik. Wil ik dat ook in de vakantie gebruiken (durf niet eens te stoppen) ik kan het meenemen in het vliegtuig, maar heb geen zin om gedonder te krijgen bij de douane. Ik moet verklaringen hebben van de therapeut en engelse gebruiksaanwijzingen. Ik vind dat wat lastig. Ik ben wezen surfen en heb een webwinkel in de US gevonden. Nu zit ik te denken om dat daar te bestellen en te sturen naar het hotel waar we overnachten of naar Road Bear waar we de auto ophalen.

Heeft iemand daar ervaringen mee?
Pakketjes of post versturen naar hotels?

Vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: pakketje sturen naar hotel

Bericht door kastelke »

Mijn man heeft dat al gedaan, en dat ging zonder problemen. Wel eerst even het hotel bellen om het te vragen. En eventueel vragen of je het ter attentie van iemand op moet sturen of zo.
Tracht er ook voor te zorgen dat je pakket daar niet al een maand op voorhand ligt, want dan kan het wel eens verloren gaan.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
hmv
Amerika-ontdekker

Bericht door hmv »

Hoe zit dat overigens met amazon?
Kan dat ook bij een hotel afgeleverd worden?
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Je kunt bij Amazon een ander afleveradres invullen. Vraag me echter wel af of je het naar een hotel moeten laten sturen tenzij je ze misschien van tevoren inlicht.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ah, ok, we hadden het er per -pb al even over en ik had mijn twijfels over verzending vanwege de douane. Maar vanuit de USA naar bijv. Road Bear lijkt me geen slecht plan. Ik heb je per -pb het mailadres al gestuurd wat ik van Aldie kreeg.

Succes!
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Bericht door Baia »

Al vele malen gedaan, nog nooit problemen mee gehad.
Gewoon even melden aan het hotelpersoneel dat je een pakketje verwacht, en duidel aangeven als je het besteld dat ze jou naam op het pakket vermelden, en niet enkel de naam van het hotel.
Dus zowiezo geen probleem :-)
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
veg_eric
Amerika-ontdekker

Bericht door veg_eric »

yarrah schreef:Omdat ik met succes een homeopische middel gebruik. Wil ik dat ook in de vakantie gebruiken (durf niet eens te stoppen) ik kan het meenemen in het vliegtuig, maar heb geen zin om gedonder te krijgen bij de douane.
Ik ben wel benieuwd wel middel dat dan is. (als je dat wilt vertellen)

Maar als je het in de U.S kan kopen, dan zou het toch niet illegaal zijn, dus ook door de douane moeten krijgen.
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

veg_eric schreef:
yarrah schreef:Omdat ik met succes een homeopische middel gebruik. Wil ik dat ook in de vakantie gebruiken (durf niet eens te stoppen) ik kan het meenemen in het vliegtuig, maar heb geen zin om gedonder te krijgen bij de douane.
Ik ben wel benieuwd wel middel dat dan is. (als je dat wilt vertellen)

Maar als je het in de U.S kan kopen, dan zou het toch niet illegaal zijn, dus ook door de douane moeten krijgen.
Het gaat om cellzouten van dr Schussler. Ze zijn zeker niet illegaal, maar ze zitten in een grote pot met een sticker erop. En aangezien dat ik dan moet bewijzen dat er niets aan de hand is met die grote partij pilletjes (300 gram). En papierje zus en papiertje zo bij me moet hebben. Ik kan dat ontlopen om een bestelling de doen bij een webstore in de US en laten verzenden naar Road Bear of hotel....
Lekker makkelijk en geen gezeur bij de douane....

Iedereen bedankt voor de antwoorden,
Ik ga het bestellen en versturen... komt vast wel goed :? (hoop ik)

Vrolijke lentegroetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer