Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verzekering
Verzekering
Wij hebben een camper gehuurd bij Road Bear via Travelhome. Als verzekering hebben wij CDW, VIP en de SLI, die je daar ter plekke moet betalen. Nu krijgen wij een aanbieding van een aanvullende verzekering van Travelhome, waarbij de SLI kan komen te vervallen. Kosten geen $9,00, maar €12,50 of €16,50 per dag. Deze verzekering hebben zij kunnen afsluiten bij de Europeesche Verzekering. Nou ben ik er niet erg in thuis, maar ook hier heb je volgens mij dezelfde beperkingen als bij de SLI. Wie heeft zo'n zelfde aanbieding ontvangen en weet het een beetje uit te leggen? De SLI, of toch op deze aanbieding ingaan?
Alvast bedankt!
Sylvia en Freek
Alvast bedankt!
Sylvia en Freek
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Verzekering
Zie hiervoor dit topic, uitgebreide discussie. Wij hebben wel de uitgebreide verzekering afgesloten.
Oow, inderdaad, daar staat alles in beschreven. Ik had hem nog niet gevonden. Het is me nu tenminste echt duidelijk wat er precies wordt bedoelt. Gelukkig was ik niet de enige die er niet veel van begreep
Moet ik nog dubben tussen de 12,50 of de 16,50?

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Tja, da's aan jou he. Voor die 4 euro per dag zijn wij voor de volle mep gegaan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2883 Weergaves
-
Laatste bericht door Trom