Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Online incheck vraag
Online incheck vraag
Over een aantal weken vliegen we voor het eerst ( USA Reis )vanaf Brussel met AA naar Las Vegas via Chicago.
Via de recordlocator van AA kon ik de stoelen van Chicago naar LV vastleggen en terug
Voor Brussel naar Chicago ( Brussel Airlines operated by American Airlines ) niet er staat seats unassigned.
Nu heb ik uitgebreid gezocht via de website van aa.com of er een mogelijkheid is om onze stoelen te reserveren dan
wel online in te checken.
Volgens mij kan het misschien binnen 24 uur voor vertrek of geld dit alleen voor interne USA vluchten?
Wordt dan de recordlocator automatisch aangepast (voor de Brussel check inn )zodat ik online kan inchecken ?
Mvg
Searcher
Via de recordlocator van AA kon ik de stoelen van Chicago naar LV vastleggen en terug
Voor Brussel naar Chicago ( Brussel Airlines operated by American Airlines ) niet er staat seats unassigned.
Nu heb ik uitgebreid gezocht via de website van aa.com of er een mogelijkheid is om onze stoelen te reserveren dan
wel online in te checken.
Volgens mij kan het misschien binnen 24 uur voor vertrek of geld dit alleen voor interne USA vluchten?
Wordt dan de recordlocator automatisch aangepast (voor de Brussel check inn )zodat ik online kan inchecken ?
Mvg
Searcher
Re: Online incheck vraag
Online inchecken bij AA kan dus alleen als je binnen de VS reist.Flight Check-In on AA.com – Flight Check-In can be found on the AA.com home page, or under the 'Reservation' tab. It's the perfect way to stay one step ahead when you're traveling within the U.S. on an electronic ticket. Login to AA.com or enter the passenger name and record locator, print your pass and you're ready to go.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Bedankt ,
Het vreemde is dat 1 van onze reisgenoten bij cheapticktes heeft geboekt en zijn stoel keuze wel kan vastleggen.
( Bru -ORD )
Onze record locator vermeldde onderaan check inn button maar sinds afgelopen week is deze verdwenen.
Onze stoelen hebben we destijds wel vastgelegd. ( Chicago naar Las Vegas ) hetgeen overeenkomstig is met dat wat je al postte.
Gr Searcher
Het vreemde is dat 1 van onze reisgenoten bij cheapticktes heeft geboekt en zijn stoel keuze wel kan vastleggen.
( Bru -ORD )
Onze record locator vermeldde onderaan check inn button maar sinds afgelopen week is deze verdwenen.
Onze stoelen hebben we destijds wel vastgelegd. ( Chicago naar Las Vegas ) hetgeen overeenkomstig is met dat wat je al postte.
Gr Searcher
anders kan je ze altijd nog ff bellen. De keren dat ik met AA aan de lijn heb gezeten waren ze heel aardig en behulpzaam 
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
@ Clint,
Je was me voor ik heb AA Belgie vanochtend gebeld en inderdaad heel vriendelijk.
Ik kon onze stoelen voor de intercontinentale vluchten vastleggen.
Weer wat geleerd
Gr Searcher
Je was me voor ik heb AA Belgie vanochtend gebeld en inderdaad heel vriendelijk.
Ik kon onze stoelen voor de intercontinentale vluchten vastleggen.
Weer wat geleerd
Gr Searcher
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2785 Weergaves
-
Laatste bericht door roelb