Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gepakt en gezakt.....

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Marco Polo
Amerika-ontdekker

Gepakt en gezakt.....

Bericht door Marco Polo »

Over een maand is het dan zover, dan zitten we in het vliegtuig voor onze rondtrip door de Rocky Mountains. Ofschoon ik al twee jaar bezig ben met het plannen en inleven van deze reis, heb ik nu toch het gevoel dat we er klaar voor zijn.
De routebeschrijving is klaar en is een heel boekwerk geworden. Elk gedeelte van de reis heb ik met trips en tips beschreven. Een trip wordt gevolgd door een beschrijving van de scenic routes die we in dat gedeelte doen. Daar achter zitten beschrijvingen van parken of monumenten die in dat gedeelte van de reis willen gaan bezoeken. Ook de bevestigingen van onze reserveringen bij de koa's zitten bij de behorende route.
Naast de routebeschrijving nemen we nog twee gidsen mee de Rocky mountains van Lannoo en lonely planet. Verder nemen de KOA en de woodalls kamping gids mee voor de gebieden waar we niet gereserveerd hebben. Natuurlijk gaan er ook de benodigde kaarten mee. Als zullen we de nieuwe McNally wel bij Wallmart kopen.
Op dit forum heb ik van vele mensen goede tips gehad en hebben mij zeer geholpen om een goede inschatting te maken. hartelijk bedankt hiervoor.
Toch wil ik enkele leden van het forum extra bedanken. Allereerst Markro (naamgenoot Marco) voor het life verslag vorig jaar en alle geduldige antwoorden op mijn ongeduldige vragen die ik heb gesteld.
Dan Jasmino (Jaqueline) voor de planning die je ons gestuurd heb. We reizen weleenswaar in tegengestelde richting maar de manier waarop jij de planning hebt opgezet heb ik veel van geleerd. Bovendien gaven de foto's van deze twee mensen ons een goede indruk wat ons te wachten staat.
Om mijn dankbaarheid te tonen zal ik een paar dingen beloven. Allereerst zal ik een uitgebreid verslag schrijven en deze op het net zetten. Bovendien zal ik ook onze foto's wereldkundig maken.
Wanneer ik terug (10 juli) ben (Mijn vrouw blijft een week je langer in Texas bij haar kinderen) dan zal ik wat meer tijd in dit forum steken om mensen de laatste update te geven, wanneer dat gewenst is. We doen oa Rocky Mountans park, Dinosaur park, Grand Teton, Yellowstone, Cody, Devils tower, Mount Rushmore, Badlands, Custerpark,
Scots bluff en garden of the gods (Pikes Peak) aan. En elke waterval die ik maar tegen kom.
Als laaste een Dank je wel aan forumbeheerders voor de prettige sfeer die zij, op dit unieke stukje van het web, gemaakt hebben.

Marco Polo
Marco Polo is discovering the USA and had found a lone shining star, in Texas
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Howdy Marco (Polo),

Goed om te lezen dat jullie klaar zijn voor deze grote reis wat betreft de route en de reserveringen. Nu nog een maandje iedere dag aftellen. Maar je weet, die is ook zo om.
Zo te lezen, gaat er een paar kilo aan papierwerk mee (uitgeprinte route, boeken, landkaarten, enz.). Dit is erg herkenbaar, dat is bij ons ook altijd zo. Dat betekent, dat julllie goed voorbereid op vakantie gaan.
Ik vind het leuk om te lezen, dat ons reisverslag jou heeft geholpen bij het uitstippelen van jullie reis en dat onze foto’s tot inspiratie hebben geleid.
Fantastisch dat jij ook een reisverslag gaat maken en ik zal het te zijner tijd met belangstelling lezen. Ik kijk er nu al naar uit. En maak maar lekker veel foto’s, dan kunnen wij over een paar maanden heerlijk gaan genieten van al dat moois dat jullie gaan zien. Het zal een prachtige reis worden.
Succes met de laatste voorbereidingen.

Groet, Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Hoi Marco Polo,

Ben erg benieuwd naar je boekwerk en straks je reisverslag. Jouw route wordt onze volgende Amerika reis!! Ik hoop dus de tips die jij hebt gehad uit jouw verslag te kunnen halen.

Geniet ervan!!!

Groeten
Wendy
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Hoi Marco (Polo),

Volgens mij ga je heel goed voorbereid op vakantie volgende maand! Heel herkenbaar, want wij hebben vorig jaar onze reis ook heel goed voorbereid. Ik vind het erg leuk om te lezen dat onze planning je heeft kunnen helpen bij de voorbereidingen, fijn dat je er iets aan hebt gehad!

Ik ben dus ook heel benieuwd naar jouw verhalen en foto's als je terug bent! Maar eerst: geniet lekker van de reis, maar er een mooie vakantie van!

Groetjes,
Jacqueline

(PS: het wordt nu toch echt wel tijd dat ik ons reisverslag ga uitwerken....)
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Hallo Marco Polo,

Ik ben ook benieuwd naar jouw reisverhaal want ook wij zullen volgend jaar die plaatsen gaan bezoeken. Wij zijn volop bezig met de planning.
Ik wens je al een mooie reis, ook al duur het nog wel even.

Anita2
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Marco Polo

Het klinkt eentonig maar onze volgende Amerika reis gaat ook naar de Rocky Mountains.
Wij kijken dus ook met veel plezier uit naar je reisverslag en de foto's.
Zo help jij op jouw beurt weer andere mensen met het plannen van een route.
We hopen dat jullie een fantastische reis zullen hebben.

Marjon en Ger
Marco Polo
Amerika-ontdekker

Bedankt allemaal.

Bericht door Marco Polo »

Het is fijn om te lezen dat iedereen ons zo'n goed hart toedraagt. Wij zullen onze uiterste best doen om genoeg notities tijdens de reis te maken zodat er iets moois van het verslag te maken valt.
Nu ben ik meer een "verhalende schrijver" wat wil zeggen dat ik veelal over mijn indrukken en gevoels schrijf.
Over de feiten van deze reis, verwijs ik jullie graag maar de site van Markro.
( http://menramerika.web-log.nl/index.log ) Beter dan dit verslag kan ik het toch niet maken. Dat ga ik dan ook niet proberen. Niettemin zal ik zo veel mogelijk feiten in het verslag gaan vermelden.

Nogmaals iedereen hartelijk bedankt voor de hartverwarmende wensen,

Marco en Karen.
(Marco Polo)
Marco Polo is discovering the USA and had found a lone shining star, in Texas
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer