Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Motelketens
-
Percussive
- Amerika-ontdekker
Motelketens
Ik ben aan het kijken voor onze overnachtingen in de USA. Weten jullie welke motelketens zeker oké zijn (prijs-kwaliteit), en welke ik beter kan vermijden (duur, vuil, slecht geregeld,...)?
Kennen jullie Days inn, Travelodge inn, Super8? Deze lijken mij vrij goedkoop voor studenten. Andere tips zijn welkom!
Bedankt,
Groeten
Sam
Kennen jullie Days inn, Travelodge inn, Super8? Deze lijken mij vrij goedkoop voor studenten. Andere tips zijn welkom!
Bedankt,
Groeten
Sam
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Motelketens
hier is al veel over geschreven her en der...
maar om je het zoeken te besparen, er zijn veel verschillen binnen de ketens, de ene super 8 is echt super de andere is niet zo super, dat geldt voor alle ketens. Hoe komt dat? Omdat de meeste franchise zijn. Kortom soms heb je geluk en soms niet.
suc6
maar om je het zoeken te besparen, er zijn veel verschillen binnen de ketens, de ene super 8 is echt super de andere is niet zo super, dat geldt voor alle ketens. Hoe komt dat? Omdat de meeste franchise zijn. Kortom soms heb je geluk en soms niet.
suc6
can't wait to travel again.....
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Er is inderdaad al veel (heel veel!) geschreven op het forum over de bekende motelketens in Amerika. Gebruik de zoekfunctie eens en je zult zien dat je hier veel info over kunt vinden.
Roland
Roland
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Percussive schreef:Ik ben aan het kijken voor onze overnachtingen in de USA. Weten jullie welke motelketens zeker oké zijn (prijs-kwaliteit), en welke ik beter kan vermijden (duur, vuil, slecht geregeld,...)?
Bedankt,
Groeten
Sam
Prima hotelketens die ook voor gezinnen gunstig geprijsd zijn. (vergeet je Int.studentenpas niet te trekken bij de balie. een beetje korting is zo geregeld)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida