Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verandering vluchturen

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Percussive
Amerika-ontdekker

Verandering vluchturen

Bericht door Percussive »

Hoi iedereen,

Kan het zijn dat vliegtuigmaatschappijen zonder het persoonlijk te laten weten hun vluchturen veranderen?
Mijn vlucht vertrekt op 5 september met Delta Airlines, is geboekt voor 11u20 en staat nu opeens online om 11u45 (dezelfde vluchtnummer). Een klein verschil, maar 't is wel een beetje vreemd natuurlijk.
Ik neem aan dat er voor mij niks verandert...?

Groeten!
Sam
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Verandering vluchturen

Bericht door nieuwenoord »

Sterker nog! Wij checkten vorig jaar thuis online in bij KLM en kwamen er toen achter dat onze vlucht helemaal uit het schema was. In plaats van rechtstreeks naar San Francisco om 11.10 gingen we via Minneapolis om 13.15 uur. Verschillende mensen kwamen daar pas op Schiphol achter!
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Dit gebeurt wel vaker bij Delta... zie dit draadje: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... ta#p213823 .
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ja, vluchttijden kunnen altijd gewijzigd worden. Je zult altijd goed in de gaten moeten houden of er wijzigingen zijn. Dit kan vaak online waar je eenvoudig je 'itineraries' (vluchtgegevens) kunt checken. Dit kan ook bij Delta. Je kunt vaak ook aangeven dat je automatisch een email van een wijziging krijgt.

Het enige dat voor jou nu verandert is dat je 25 min. later vertrekt. :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Tenzij je geboekt hebt via een reisbureau, dan kun je niet altijd online je itinerary inzien. Ik heb de tickets (ook Delta) geboekt via d-reizen.nl en kreeg deze week keurig een email met de gewijzigde vluchttijden en nieuw e-ticket.
Laatst gewijzigd door jerbia op 15 jan 2008, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Percussive
Amerika-ontdekker

Ik heb geboekt via Connections, morgen toch eens even bellen om te vragen hoe dat zit.
En inderdaad, 25 minuten later is in elk geval beter dan 25 min. vroeger!
:)
Percussive
Amerika-ontdekker

Ik kwam er gisteren nog achter dat ook de vluchtnummer van mijn overstapvlucht veranderd was.. Allemaal heel raar, heb voor de zekerheid even met Connections gebeld en ik moest me geen zorgen maken, zij konden rechtstreeks in het systeem van Delta kijken en voor ons was nog steeds alles bevestigd. De vlucht is pas in september en ze raadden mij aan enkele dagen vooraf even te bellen om te zien of er nog veranderingen waren...
Goeie hulp dus! Ik ben toch wat geruster nu..:)

Grts
Sam
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer