Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
goedkoop low-budget backpacken ?!?!
goedkoop low-budget backpacken ?!?!
Hi,
Komend jaar ga ik een tijdje in San Francisco studeren. Daarna wil ik graag nog een tijdje rondreizen in de 'regio' (Californie). Nou lees ik op het forum alleen maar over hotels en motels. Maar zijn er misschien ook wat goedkope low-budget backpack faciliteiten om bijvoorbeeld voor weinig te overnachten, vervoer, eten, etc..?!?!
Komend jaar ga ik een tijdje in San Francisco studeren. Daarna wil ik graag nog een tijdje rondreizen in de 'regio' (Californie). Nou lees ik op het forum alleen maar over hotels en motels. Maar zijn er misschien ook wat goedkope low-budget backpack faciliteiten om bijvoorbeeld voor weinig te overnachten, vervoer, eten, etc..?!?!
Hoi Dolwork
Voor hostels kun je terecht bij Hostelling International, Een organisatie waar verschillende hostel bij zijn aangesloten. Een overnachting kost tussen de $15 en $25 dollar per nacht.
Voor eten zul je aangewezen zijn op zelfgekookt eten, diners of fastfood, omdat restaurants voor de backpacker een beetje duur zijn.
Reizen kun je het best doen met de bus of de trein, afhankelijk hoe ver je wil. Zowel voor de bus als voor de trein kun je 'passes' kopen waarmee je voor een bepaalde tijd onbeperkt mag reizen
Voor hostels kun je terecht bij Hostelling International, Een organisatie waar verschillende hostel bij zijn aangesloten. Een overnachting kost tussen de $15 en $25 dollar per nacht.
Voor eten zul je aangewezen zijn op zelfgekookt eten, diners of fastfood, omdat restaurants voor de backpacker een beetje duur zijn.
Reizen kun je het best doen met de bus of de trein, afhankelijk hoe ver je wil. Zowel voor de bus als voor de trein kun je 'passes' kopen waarmee je voor een bepaalde tijd onbeperkt mag reizen
Destruction leads to a very rough road but it also breeds creation
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Verder zijn er in gebieden met veel natuur en bijvoorbeeld in en bij nationale parken zoals yosemite altijd goede en niet al te dure kampeerplaatsen die meestal heel mooi en relaxt zijn. Dus als je er niet tegenop ziet om te kamperen is dat een goede manier van rondreizen. En als je van hiken houdt kun je natuurlijk meerdaagse trektochten houden in de parken. Echt geweldig vind ik dat persoonlijk. Zelf ben ik van plan om deze zomer de staten Washington, Oregon en California backpackend te doen. Veel met lokale bussen, etc.
Groetjes,
Anneke
Groetjes,
Anneke
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
We hebben DolWork al bijna 4 jaar niet meer gehoord op dit forum. Wie weet heeft 'ie ondertussen zijn tent definitief opgeslagen in San Francisco.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht