Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Honkbal of American footbal wedstrijd bijwonen
-
- Amerikakenner
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Mochten jullie door Tennessee reizen, maak een stop in Ooltewah dat is dichtbij Chattanooga) op een vrijdagavond. De owls (American football) spelen dan ( ik zit in het team # 45) en we hebben een grote kans om state champs te worden dit jaar. ranked 3rd in the state Per homegame komen er ongeveer 7000 mensen kijken. Sfeer is top. site is http://hcschools.org/ohsowls/athletics/ ... tball.html
-
- Amerikakenner
Leuk! FB/DE, dat speelde onze neef ook. Is helaas inmiddels uitgeschakeld vanwege een schouderblessure (was als HS sophomore al een letterman, dus da's echt super jammer). Stay safe and have fun!Lewisweathers89 schreef:Mochten jullie door Tennessee reizen, maak een stop in Ooltewah dat is dichtbij Chattanooga) op een vrijdagavond. De owls (American football) spelen dan ( ik zit in het team # 45) en we hebben een grote kans om state champs te worden dit jaar. ranked 3rd in the state Per homegame komen er ongeveer 7000 mensen kijken. Sfeer is top. site is http://hcschools.org/ohsowls/athletics/ ... tball.html
-
- Amerikafan
Oh dat is inderdaad heel jammer van die blessure zeker als het nog maar een sophomore was..had ie nog 2 jaar voor zichBuckeyeRed schreef:Leuk! FB/DE, dat speelde onze neef ook. Is helaas inmiddels uitgeschakeld vanwege een schouderblessure (was als HS sophomore al een letterman, dus da's echt super jammer). Stay safe and have fun!Lewisweathers89 schreef:Mochten jullie door Tennessee reizen, maak een stop in Ooltewah dat is dichtbij Chattanooga) op een vrijdagavond. De owls (American football) spelen dan ( ik zit in het team # 45) en we hebben een grote kans om state champs te worden dit jaar. ranked 3rd in the state Per homegame komen er ongeveer 7000 mensen kijken. Sfeer is top. site is http://hcschools.org/ohsowls/athletics/ ... tball.html
Ik ben gisteren opgeschoven naar 2nd string Fullback, zal er aankomende vrijdag veel inkomen;)
Re: Honkbal of American footbal wedstrijd bijwonen
Heey,ingem schreef:Op onze reis door de V.S. (tussen Philadelphia en Orlando) zouden we het leuk vinden om een honkbal of American Footbal wedstrijd bij te wonen. Echter voor de hoofdklasse club wedstrijden zijn de kaarten nogal prijzig.
Omdat we de spelregels van beide sporten toch niet kennen, maakt het ons niet zoveel uit wat we gaan bekijken. Heeft iemand suggesties voor een leuke wedstrijd door clubs in een lagere klasse?
Alvast bedankt!
Inge
Als je de regels e.d. niet voor 100% snapt, is het ook heel leuk om te kijken of er in de buurt een toernooi bezig ofzo. Kan je vaak voor weinig geld aantal wedstrijden zien en je ziet dna ook echt leuk honkbal of softbal!
-
- Amerikakenner
Argh, ik had je nog succes willen wensen... sorry. Hoe is de wedstrijd gegaan?Lewisweathers89 schreef:Oh dat is inderdaad heel jammer van die blessure zeker als het nog maar een sophomore was..had ie nog 2 jaar voor zich
Ik ben gisteren opgeschoven naar 2nd string Fullback, zal er aankomende vrijdag veel inkomen;)
(Mods en OP, mijn excuses, ik weet dat we off-topic zijn maar ik ben zo nieuwsgierig...

-
- Amerikafan
-
- Amerikakenner
Yep ik zit komende vrijdag op de tribune... Columbus Blue Jackets tegen de Anaheim Ducks, de huidige stanley cup houders. Dan 17 oktober kijken bij de Blue Jackets tegen de Dallas Stars... Ik zie in het schema: Sat Feb 23, 2008 Blue Jackets vs Canadiens.Lanni schreef:Als extra optie!! Komende nacht begint het ijshockey seizoen (naja er zijn al 2 wedstrijden in Londen gespeeld)
Tot het voorjaar zit ik weer aan de buis gekluisterd..(vooral wat mijn favoriete Habs doen)
Niet in het reguliere NFL seizoen, nee. De "grote sporten" zijn verdeeld over het jaar zodat men ten alle tijde van een sport kunt genieten.CaroLine schreef:Betekent dat dat er van januari t/m augustus geen wedstrijden worden gespeeld?
NFL is van September tot December (Playoffs in Januari)
NHL begint in September en duurt tot April (Playoffs in Mei/Juni)
MLB begint in April en duurt tot September (Playoffs in October)
NBA begint in November en duurt tot Maart (Playoffs in April)
MLS begint in April en eindigt in November met de MLS Cup.
Je kunt dus altijd wel naar een sportwedstrijd, alleen niet altijd naar de sport die je wil.

Ga je naar het zuidwesten, dan kun je in Los Angeles vrijwel altijd wel naar OF een Dodgers/Angels baseball game, OF een Ducks/Kings hockeygame omdat deze twee seizoenen in elkaar overlopen.
Play-off tickets zijn een stuk duurder. (als je ze nog kunt krijgen, want die gaan razend snel als jouw team het haalt) In het begin van het seizoen kun je meestal wel voor $10-$15 een stoeltje krijgen, of $25-$35 als je wat beter wil zitten.
"I reject your reality, and substitute my own!"
Tip voor liefhebbers van Amerikaanse sporten in de VS trouwens:
http://www.nasn.com
NASN is te krijgen via digitale televisie vrijwel overal waar dat ook beschikbaar is, en tevens via de satelliet te ontvangen. Voor live wedstrijden moet je uiteraard laat opblijven of heel vroeg op, maar ze doen ook veel aan volgende-dag registraties op een normaal europees tijdstip. (moet je alleen wel even van de sportsites afblijven, anders weet je de score al
)
http://www.nasn.com
NASN is te krijgen via digitale televisie vrijwel overal waar dat ook beschikbaar is, en tevens via de satelliet te ontvangen. Voor live wedstrijden moet je uiteraard laat opblijven of heel vroeg op, maar ze doen ook veel aan volgende-dag registraties op een normaal europees tijdstip. (moet je alleen wel even van de sportsites afblijven, anders weet je de score al

"I reject your reality, and substitute my own!"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 1938 Weergaves
-
Laatste bericht door Jazzkat
-