Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Betaling hotels
-
Dries Molemans
- Amerikafan
- Contacteer:
Betaling hotels
Hoi,
Wij hebben alvast enkele reservaties voor hotels en motels op onze naam staan. In de meeste gevallen wordt het bedrag pas aangerekend zo'n 10 dagen voordat we afreizen.
Zou het niet mogelijk zijn om de betalingen nu al laten door te gaan? Lijkt me stukje voordeliger door de huidige dollarkoers. En vrees bovendien anders in de maanden juni, juli aardig ver over de limieten te gaan... (we gebruiken nl één visakaart voor 4 volwassenen...)
Wie kan even met me meedenken?
Grts!
Wij hebben alvast enkele reservaties voor hotels en motels op onze naam staan. In de meeste gevallen wordt het bedrag pas aangerekend zo'n 10 dagen voordat we afreizen.
Zou het niet mogelijk zijn om de betalingen nu al laten door te gaan? Lijkt me stukje voordeliger door de huidige dollarkoers. En vrees bovendien anders in de maanden juni, juli aardig ver over de limieten te gaan... (we gebruiken nl één visakaart voor 4 volwassenen...)
Wie kan even met me meedenken?
Grts!
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Over het algemeen betaal je pas op de dag van aankomst, met hier en daar een uitzondering. Wij hebben voor een aantal volledig vooruit betaald en voor een aantal 1 nacht aanbetaald. Het enige dat je zou kunnen doen is contact opnemen met de hotel met het verzoek of ze de betaling nu door kunnen laten gaan.
Wat betreft de limiet op je kaart die kan je bij je bank tijdelijk laten verhogen. Misschien toch wel slim om te doen in de periode dat je op vakantie bent.
Wat betreft de limiet op je kaart die kan je bij je bank tijdelijk laten verhogen. Misschien toch wel slim om te doen in de periode dat je op vakantie bent.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat ligt er aan hoe je credit card is gekoppeld. De mijne zit rechtstreeks aan mijn betaalrekening gekoppeld waardoor ik de limiet wel moet verhogen als ik wil beschikken over een groter bedrag.jerbia schreef:Als je de limiet van je creditcard niet wil verhogen, kun je er vantevoren ook een extra bedrag op storten.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Of een extra cc aanvragen voor je partner, volgens mij zitten daar geen kosten aan (bij de postbank iig niet bij een bepaald pakket) en je limiet is gelijk met een x bedrag verhoogd.
Lijkt mij ook wel handig voor de borg die je moet storten voor je huurauto. Daarnaast hou ik wel van om met een grote buffer op reis te gaan sinds ik een paar jaar geleden "even"langs het ziekenhuis moest en contant af moest rekenen (let wel voor 1,5 uur was ik 400,00 euro kwijt, direkt af te rekenen).
Vaak hebben CC maatschappijen wel leuke aanbiedingen, of zoals wij nu een extra kaart hebben waar wij een i-pod bij kregen (aktie geldt nog steeds)
Lijkt mij ook wel handig voor de borg die je moet storten voor je huurauto. Daarnaast hou ik wel van om met een grote buffer op reis te gaan sinds ik een paar jaar geleden "even"langs het ziekenhuis moest en contant af moest rekenen (let wel voor 1,5 uur was ik 400,00 euro kwijt, direkt af te rekenen).
Vaak hebben CC maatschappijen wel leuke aanbiedingen, of zoals wij nu een extra kaart hebben waar wij een i-pod bij kregen (aktie geldt nog steeds)
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat hoeft niet lijkt mij, dat hangt van de voorwaarden af, en niet of je al betaald hebt of niet.sachasenne schreef:Je kan je kredietkaart tijdelijk laten verhogen.
Nadeel bij op voorhand betalen is dat als je route om de één of andere reden verandert, je moeilijker kan annuleren bv.
Wij hebben voor een aantal overnachtingen al betaald - soms moet je een aanbetaling doen voor de eerste nacht - maar mochten we willen wijzigen of helemaal annuleren, dan wordt het geld teruggestort.
Het is inderdaad wel prettig als je niet alles ter plekke nog moet betalen, en op deze manier spreid je ook het koersrisico.
Marianne
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Wij verhogen altijd onze limiet voor de vakantie. Juist voor het geval we in het ziekenhuis komen (we hebben allebei een chronische ziekte). Daarnaast hebben we nu meerdere kaarten mee, afgelopen vakantie werd Alberts kaart geblokkeerd omdat er in korte tijd veel kleine betalingen mee gedaan waren. Pure veiligheid, maar wel lastig!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 40 Reacties
- 13417 Weergaves
-
Laatste bericht door bedeve
-
- 4 Reacties