Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Betaling hotels

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Dries Molemans
Amerikafan
Contacteer:

Betaling hotels

Bericht door Dries Molemans »

Hoi,

Wij hebben alvast enkele reservaties voor hotels en motels op onze naam staan. In de meeste gevallen wordt het bedrag pas aangerekend zo'n 10 dagen voordat we afreizen.
Zou het niet mogelijk zijn om de betalingen nu al laten door te gaan? Lijkt me stukje voordeliger door de huidige dollarkoers. En vrees bovendien anders in de maanden juni, juli aardig ver over de limieten te gaan... (we gebruiken nl één visakaart voor 4 volwassenen...)

Wie kan even met me meedenken?

Grts!
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Over het algemeen betaal je pas op de dag van aankomst, met hier en daar een uitzondering. Wij hebben voor een aantal volledig vooruit betaald en voor een aantal 1 nacht aanbetaald. Het enige dat je zou kunnen doen is contact opnemen met de hotel met het verzoek of ze de betaling nu door kunnen laten gaan.

Wat betreft de limiet op je kaart die kan je bij je bank tijdelijk laten verhogen. Misschien toch wel slim om te doen in de periode dat je op vakantie bent.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Als je de limiet van je creditcard niet wil verhogen, kun je er vantevoren ook een extra bedrag op storten.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

jerbia schreef:Als je de limiet van je creditcard niet wil verhogen, kun je er vantevoren ook een extra bedrag op storten.
Dat ligt er aan hoe je credit card is gekoppeld. De mijne zit rechtstreeks aan mijn betaalrekening gekoppeld waardoor ik de limiet wel moet verhogen als ik wil beschikken over een groter bedrag.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
benchen
Amerikafan

Bericht door benchen »

Als je via Priceline name your price boekt gaat het direct van CC. Misschien kan je zo reeds enkele hotels boeken.
myste87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door myste87 »

Of een extra cc aanvragen voor je partner, volgens mij zitten daar geen kosten aan (bij de postbank iig niet bij een bepaald pakket) en je limiet is gelijk met een x bedrag verhoogd.

Lijkt mij ook wel handig voor de borg die je moet storten voor je huurauto. Daarnaast hou ik wel van om met een grote buffer op reis te gaan sinds ik een paar jaar geleden "even"langs het ziekenhuis moest en contant af moest rekenen (let wel voor 1,5 uur was ik 400,00 euro kwijt, direkt af te rekenen).

Vaak hebben CC maatschappijen wel leuke aanbiedingen, of zoals wij nu een extra kaart hebben waar wij een i-pod bij kregen (aktie geldt nog steeds)
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Je kan je kredietkaart tijdelijk laten verhogen.
Nadeel bij op voorhand betalen is dat als je route om de één of andere reden verandert, je moeilijker kan annuleren bv.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

sachasenne schreef:Je kan je kredietkaart tijdelijk laten verhogen.
Nadeel bij op voorhand betalen is dat als je route om de één of andere reden verandert, je moeilijker kan annuleren bv.
Dat hoeft niet lijkt mij, dat hangt van de voorwaarden af, en niet of je al betaald hebt of niet.
Wij hebben voor een aantal overnachtingen al betaald - soms moet je een aanbetaling doen voor de eerste nacht - maar mochten we willen wijzigen of helemaal annuleren, dan wordt het geld teruggestort.

Het is inderdaad wel prettig als je niet alles ter plekke nog moet betalen, en op deze manier spreid je ook het koersrisico.

Marianne
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wij verhogen altijd onze limiet voor de vakantie. Juist voor het geval we in het ziekenhuis komen (we hebben allebei een chronische ziekte). Daarnaast hebben we nu meerdere kaarten mee, afgelopen vakantie werd Alberts kaart geblokkeerd omdat er in korte tijd veel kleine betalingen mee gedaan waren. Pure veiligheid, maar wel lastig!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer