Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
electriciteit in camping cabins?
-
- Amerika-ontdekker
electriciteit in camping cabins?
Beste americagangers,
Tijdens onze mid-west trip zullen we veel al verblijven in camping cabins. We zijn op de hoogte van de campeerbenodigdheden die we moeten meebrengen. Nu heb ik op de KOA site wel gevonden dat er electrisch licht aanwezig is, maar ik kan nergens vinden of er ook gebruik gemaakt kan worden van electrische apparaten. Bijvoorbeeld kan ik de batterijen voor mijn fototoestel opladen. Of kan ik stroom gebruiken voor het branden van foto's op CD. Dit is voor mij het belangrijkste, verder vind ik het gebruik van electriciiteit van onder geschikt belang.
Wanneer deze accu's niet in de cabin kunnen worden opgeladen, welke oplossingen hebben jullie dan voor dit probleem gevonden.
Ik kijk uit naar jullie respons! Alvast bedankt voor de moeite,
Groetjes Marco Polo
Tijdens onze mid-west trip zullen we veel al verblijven in camping cabins. We zijn op de hoogte van de campeerbenodigdheden die we moeten meebrengen. Nu heb ik op de KOA site wel gevonden dat er electrisch licht aanwezig is, maar ik kan nergens vinden of er ook gebruik gemaakt kan worden van electrische apparaten. Bijvoorbeeld kan ik de batterijen voor mijn fototoestel opladen. Of kan ik stroom gebruiken voor het branden van foto's op CD. Dit is voor mij het belangrijkste, verder vind ik het gebruik van electriciiteit van onder geschikt belang.
Wanneer deze accu's niet in de cabin kunnen worden opgeladen, welke oplossingen hebben jullie dan voor dit probleem gevonden.
Ik kijk uit naar jullie respons! Alvast bedankt voor de moeite,
Groetjes Marco Polo
Marco Polo is discovering the USA and had found a lone shining star, in Texas
- Inge
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
in de kabins waar wij hebben gezeten zat overal een stopcontact in de kabin. (wij moesten ook fototoestel en telefoon opladen)
Verder was er verlichting; meestal een muggenscherm voor het raam; gordijnen en veelal een klein kacheltje (niet nodig gehad; airco heb ik nergens gezien; maar ook deze niet nodig gehad).
Buiten een schommel op de porch en een grote picknicktafel voor de deur; meestal ook een grote bbq.
Verder was er verlichting; meestal een muggenscherm voor het raam; gordijnen en veelal een klein kacheltje (niet nodig gehad; airco heb ik nergens gezien; maar ook deze niet nodig gehad).
Buiten een schommel op de porch en een grote picknicktafel voor de deur; meestal ook een grote bbq.
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hoi Marco,
Er zit gewoon een 110 aansluiting in de cabins zoals Wendy en Inge aangeven ook een kachel en in sommige streken ook airco.
Een andere mogelijkheid om je spullen op te laden is vragen aan de buren, als die met een camper reizen en een hook-up hebben zullen ze je zeker willen helpen.
Onze ervaring is dat campers heel sociale mensen zijn.
Ook wij hebben wel eens tenters uit de nood geholpen die hun digi wilden opladen en we hebben het vaker gezien dat tenters hulp vragen bij campers die in de buurt staan.
Gr.
Rob
Er zit gewoon een 110 aansluiting in de cabins zoals Wendy en Inge aangeven ook een kachel en in sommige streken ook airco.
Een andere mogelijkheid om je spullen op te laden is vragen aan de buren, als die met een camper reizen en een hook-up hebben zullen ze je zeker willen helpen.
Onze ervaring is dat campers heel sociale mensen zijn.
Ook wij hebben wel eens tenters uit de nood geholpen die hun digi wilden opladen en we hebben het vaker gezien dat tenters hulp vragen bij campers die in de buurt staan.
Gr.
Rob
-
- Amerika-ontdekker
Beste Allemaal,
Dat waren de antwoorden die ik graag wilde horen. Weer een puntje om minder "zorgen" over te maken. De verloopstekkers gaan mee. Mijn canon rebel heeft zelfs een 110 V stekker.
Rob,
In Nederland en Europa heb ik heel veel gecampeerd en ben dus bekend met de hulpvaardigheid van andere kampeerders. In de States heb ik nog geen ervaring met kamperen. Maar ik ben heel blij te horen dat het daar niet anders is. Wat dat betreft proberen wij ook altijd zoveel mogelijk mensen te helpen waar mogelijk. Wie goed doet, goed ontmoet moet hier het kredo zijn.
Een groet met een glimlach,
Marco Polo
Dat waren de antwoorden die ik graag wilde horen. Weer een puntje om minder "zorgen" over te maken. De verloopstekkers gaan mee. Mijn canon rebel heeft zelfs een 110 V stekker.
Rob,
In Nederland en Europa heb ik heel veel gecampeerd en ben dus bekend met de hulpvaardigheid van andere kampeerders. In de States heb ik nog geen ervaring met kamperen. Maar ik ben heel blij te horen dat het daar niet anders is. Wat dat betreft proberen wij ook altijd zoveel mogelijk mensen te helpen waar mogelijk. Wie goed doet, goed ontmoet moet hier het kredo zijn.
Een groet met een glimlach,
Marco Polo
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: electriciteit in camping cabins?
Wij laden "alles" op via de vuuraansteker(s) in de auto. Voorin plug ik een "verloop"stekker, zodat ik ik hierin 2 apparaten kan opladen (bijv. telefoon en accu videocamera). Achterin zit meestal ook eentje en hier kan dan bijv. de batterijenoplader in voor de digitale camera.Marco Polo schreef:Wanneer deze accu's niet in de cabin kunnen worden opgeladen, welke oplossingen hebben jullie dan voor dit probleem gevonden.
Je rijdt afstanden genoeg, dus is het nooit een probleem. De betr. accu's zijn altijd voldoende opgeladen. We doen het al jaren op die manier.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-ontdekker
Hekkie,
Groetjes,
Marco Polo
Deze opmerking heb jij volgens mij als eens eerder gemaakt en ik heb ook wel aan deze mogelijkheid gedacht. Alleen ben ik de verloopstekkers nog niet tegen gekomen. Heb je deze bij een speciale winkel gekocht of zijn ze algemeen verkrijgbaar.hekkie schreef: Wij laden "alles" op via de vuuraansteker(s) in de auto. Voorin plug ik een "verloop"stekker, zodat ik ik hierin 2 apparaten kan opladen (bijv. telefoon en accu videocamera). Achterin zit meestal ook eentje en hier kan dan bijv. de batterijenoplader in voor de digitale camera.
Groetjes,
Marco Polo
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Deze "stekkers" zijn algemeen verkrijgbaar, zowel hier als ook in Amerika. Ik heb het hier gekocht voor nog geen 10 EUR als ik me goed herinner. O.a. bij een "auto-accessoires-shop" e.d. kan je die dingen kopen.Marco Polo schreef:Deze opmerking heb jij volgens mij als eens eerder gemaakt en ik heb ook wel aan deze mogelijkheid gedacht. Alleen ben ik de verloopstekkers nog niet tegen gekomen. Heb je deze bij een speciale winkel gekocht of zijn ze algemeen verkrijgbaar.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-ontdekker
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties