Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Beautycase als handbagage ervaringen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
ivodl
Amerika-ontdekker

Beautycase als handbagage ervaringen?

Bericht door ivodl »

Ik heb uiteraard al gezocht op de site maar vind helaas geen eenduidig antwoord op de volgende vraag:

Ik wil per persoon 1 rugtas als handbagage meeneemen (gewoon voor boeken e.d. dus niet extreem zwaar) alleen wil mijn vriendin niet haar beautycase met de gewone bagage meegeven en dus ook als handbagage meenemen het vliegtuig is.

We vliegen met KLM, iemand ervaring of dit een probleem is?
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Als er geen vloeistoffen in de beautycase zitten, zal het geen probleem zijn.
Maar wat moet je er indoen dat niet in vloeibare vorm is?
Flessen shampoo, lotion, lenzenvloeistof tubes creme en foundation, bijv. mogen niet mee de cabin in. Alleen de toelaatbare hoeveelheid in een plastic zakje.

Ik doe zelf alle toiletspullen, make-up en lenzenvloeistof in toilettassen in de koffers, dat scheelt tevens sjouwen met zo'n onhandige bulky beautycase.
ivodl
Amerika-ontdekker

Bericht door ivodl »

De discussie waarom dat ding mee moet durf ik niet eens aan te gaan :lol:

Nee, kan het me wel voorstellen, ze heeft 'em voor haar verjaardag gehad van haar ouders en wil 'em dus niet thuislaten. De spullen op zich mogen inderdaad niet mee maar ze wil 'em meer voor de reis gebruiken (onderweg) en ze wil niet dat er mee gebasketbalt wordt door de bagage-ruim-vakantie-krachten zeg maar :wink: en daarom wil ze 'em graag bij zich houden.
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Qua formaat is het geen probleem, alleen dus de "vloeistofzakjeswet" in acht nemen!
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Beautycases zijn eigenlijk volledig uit de tijd anno 2007
Je mag nog maar 100 ml aan vloeistoffen meenemen dus wat moet je nog met die dingen?
Ja ze kunnen in je koffer maar daar nemen ze zoveel ruimte in beslag.

Ik denk eigenlijk dat het een beetje een uitstervend fenomeen gaat worden, aangezien je ze toch niet meer mee de cabin in mag nemen. Ik laat de mijne tegewnoordig in ieder geval thuis.
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

Waarom zou er mee gebaskedbal worden?
Lijkt me sterk overdreven.

Diegene die de bagage handlen hebben wel wat anders te doen.

Vorig jaar mijn (beauty) case gewoon meegegeven met de bagage en geen centje pijn mee gehad.
Tinkerbell
Amerikakenner

Iris_1982 schreef:Beautycases zijn eigenlijk volledig uit de tijd anno 2007
Mijn idee. Ik heb zo`n bijpassende case die je over het handvat van je koffer kunt schuiven. Gewoon voor de nodige dingen zoals medicijnen ed.

Eigenlijk zie je alleen nog strakgetrokken en gobotoxte types met een bauytycase sjouwen :lol:
ivodl
Amerika-ontdekker

Bericht door ivodl »

Bedankt voor jullie mening over dat ding, die heb ik zelf ook wel :wink: maar dat was niet mijn vraag :? Ik vroeg me gewoon af hoe coulant ze zijn tegenover het hebben van een rugtas en een beauty case wat in mijn ogen 2 stuks bagage zijn maar voor bijvoorbeeld een laptop tas maken ze wel een uitzondering.

Ik zie morgen wel met pakken, hij past in mijn koffer dus in het "ergste" geval kan dat nog...

Overigens is mijn vriendin pas 26, botox is nog niet nodig :lol:
Tinkerbell
Amerikakenner

ivodl schreef:Bedankt voor jullie mening over dat ding, die heb ik zelf ook wel :wink: maar dat was niet mijn vraag :? Ik vroeg me gewoon af hoe coulant ze zijn tegenover het hebben van een rugtas en een beauty case wat in mijn ogen 2 stuks bagage zijn maar voor bijvoorbeeld een laptop tas maken ze wel een uitzondering.

Ik zie morgen wel met pakken, hij past in mijn koffer dus in het "ergste" geval kan dat nog...

Overigens is mijn vriendin pas 26, botox is nog niet nodig :lol:
Dan heeft ze toch al helemaal geen beautycase nodig?
Zo jong,mooi en rimpelloos.

Afbeelding
ivodl
Amerika-ontdekker

Bericht door ivodl »

Tja, dat zeg ik ook al jaren :lol:
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Ik denk niet dat het een probleem zal zijn, je mag naast je handbagage 1 persoonlijk item meenemen zoals voor vrouwen bv een handtas. Als ze ipv de handtas de beautycase gebruikt zullen ze hier niet moeilijk over doen.

Naast de vloeistoffen mogen er ook geen scherpe voorwerpen zoals schaartjes of mesjes inzitten en ook geen spuitbussen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer