Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe boek je via priceline een kamer voor 4 personen?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Rob Driessen
Amerika-ontdekker

Hoe boek je via priceline een kamer voor 4 personen?

Bericht door Rob Driessen »

We zijn bezig met de voorbereidingen voor een Zuid-oost Amerika reis.
En willen eventueel kamers boeken via priceline.com. Hoe boek je dan een kamer voor 2 volw. en 2 kinderen. Want je wilt dan toch 2 kingsize bedden hebben. Je biedt op een kamer maar je weet niet wat voor soort. Hoe kun je dan uiteindelijk voor elkaar krijgen dat je een kamer met minimaal 2 kingsize bedden krijgt? Het gaat om priceline: name your own price.
benchen
Amerikafan

Bericht door benchen »

Kan je gewoon niet weten bij name your price, meestal krijg je enkel een kamer met 1 kingsize bed of 2 queensize bedden. Veiligste lijkt mij 2 kamers te boeken via name your price.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik moet eerlijk zeggen dat er volgens mij weinig hotels zijn met twee kingsize bedden op een kamer? Ik kan altijd kiezen tussen kamers met één king of twee queens of doubles. Twee kings zie ik nergens.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Inderdaad zijn er geen kamers met twee king size bedden en ook niet zo heel veel hotels met twee queensizes! De meesten hebben twee doubles. Wij hebben echter heel vaak in een kamer gelogeerd met zijn vijven. Het gaat dus prima! Hoe het verder met Priceline gaat, weet ik niet, want daar zijn teveel "ifs" voor ons om er gebruik van te maken.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
nicky
Amerika-ontdekker

Bericht door nicky »

Wij zijn momenteel in de USA en wij boekten onze overnachtingen bij de hotel ketens zelf. De meeste hebben alleen double beds. Op de sites van de hotels wordt aangegeven of het om doubles gaat of om queen size, soms kan je een keuze maken maar is de prijs wat hoger. Onze zonen van 13 en 16 vonden het niet erg om een bed te delen. En anders neem je een luchtbed en slaapzak mee dan kan er 1 op de grond slapen.

Nicky
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

Ik lees regelmatig dat er hele leuke prijzen gescoord worden voor kamers.
Nu heb ik natuurlijk ook al eens op die site gekeken maar kun je alleen maar bieden en moet je dan maar afwachten in welk hotel je terecht komt?
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Ik heb deze keer geboden via Priceline, je kiest een klasse en gebied en moet dan afwachten. Ook heb ik gebruik gemaakt van Hotwire, hier kies je klasse, gebied en zie je de "amenities".

We zijn met z'n vieren, bij Hotwire kun je dit nog opgeven maar bij Priceline niet. Na de reservering via Priceline heb ik zelf kontakt gezocht met hotels en gevraagd om 2 doubles/2 queens.

http://www.priceline.com
http://www.hotwire.com

handige fora voor meer info:
http://www.biddingfortravel.com
http://www.betterbidding.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer