dan hanteren ze bij jullie andere regels dan bij ons in virginia.Loek schreef:
Iedereen kan een Sam's Club pasje kopen, ik heb er ook een. Je hoeft niet een business license te hebben. .
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
klantenpas supermarkt
-
- Amerikakenner
Sam's heeft business memberships, maar ook memberships voor 'gewone mensen'
. Ik kan op hun website niet vinden dat Virginia een uitzondering zou zijn, maar het zou natuurlijk goed zo kunnen zijn.
Voordeel van een business membership is onder andere dat je op uren kan komen dat de 'gewone members' niet mogen shoppen.
Mijn vrouw zei echter wel dat in het verleden (begin jaren 90) het wel alleen toegankelijk was als je een business had. Althans dat gold voor die in Memphis in ieder geval.
Wij hebben zelf een pasje van Costco en van Sam's.

Voordeel van een business membership is onder andere dat je op uren kan komen dat de 'gewone members' niet mogen shoppen.
Mijn vrouw zei echter wel dat in het verleden (begin jaren 90) het wel alleen toegankelijk was als je een business had. Althans dat gold voor die in Memphis in ieder geval.
Wij hebben zelf een pasje van Costco en van Sam's.
-
- Amerikakenner
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
De Sams Advantage club pass als je geen eigen bedrijf hebt kost je $ 40,-en als je een creditkaart er aan laat koppelen bespaar je 1% op je boodschappen. is geldig in 500 Sams Clubs in Amerika.Rob schreef:Je kan bij de Wal*mart lid worden van de Sams Club daarmee krijg je korting in de winkel en bij de benzinepomp en mag je boodschappen doen in de speciale Sams-Club winkel.Color01 schreef: Walmart een klanten pas![]()
dat is nieuw voor mij .. en mijn vrouw heeft er ook nog nooit van gehoord en gezien dat iemand een pasje gebruikt.
Dit lidmaatschap kost echter (in tegenstelling tot de klantenkaart bij ander winkels) wel geld, dacht $ 100,00
Wij hebben trouwens van (bijna) alle grote winkelketens klantenkaarten dat levert ieder vakantie nog een redelijk groot voordeel op, en komen we een nieuwe winkel tegen dan gaan we eerst naar de klantenservice voor zo'n kaart
Neem je de Plus versie hier van dan kost het je $100,- per jaar, maar dan kun je 2% terugkrijgen via je gekoppelde creditkaart. Je kunt ook met korting benzine tanken bij de benzine station van Sams club, maar zo ver ik mij kan er herinneren krijg je geen korting bij de benzine stations van Wal*Mart.
Sams Club heeft een hele goede return policy, ook met laptops, binnen een half jaar kan je deze teruggeven zonder opgaaf van reden en krijg je je geld terug of kun je een ander uitzoeken.
Costco is ongeveer het zelfde en kost $50 per jaar, als je geen bedrijf hebt.
Omdat wij zo veel gereisd hebben door het hele land gingen we standaard naar de klanten service om daar een klantenkaartje te halen. Heeft ons best wel veel korting opgeleverd. Opvallend is dat bepaalde supermarkt ketens bepalend zijn voor een bepaalde regio. Een van mijn favorieten is HEB omdat ze zo veel buitenlandse produkten hebben, maar ze zitten alleen in het zuiden.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
Wij hadden vorig jaar een pasje voor de Harris Teeter en hebben dara toch wat voordeel mee kunnen doen. Net zoiets als de bonuskaart van AH eigenlijk.
Groetjes
Liliane
Groetjes
Liliane
2004 Woodstock, Ontario en Scottsville, Virginia
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
2006 Crozet, Charlottesville, Virginia
2010 Woodstock, Ontario en Horn Lake, Mississippi
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een business mebership bij sams kost 35 dollar per jaar en je kan 'sochtends al om 7 uur terecht ipv 10 uur voor het gewone volkVerelle schreef:De Sams Advantage club pass als je geen eigen bedrijf hebt kost je $ 40,-en als je een creditkaart er aan laat koppelen bespaar je 1% op je boodschappen. is geldig in 500 Sams Clubs in Amerika.Rob schreef: Je kan bij de Wal*mart lid worden van de Sams Club daarmee krijg je korting in de winkel en bij de benzinepomp en mag je boodschappen doen in de speciale Sams-Club winkel.
Dit lidmaatschap kost echter (in tegenstelling tot de klantenkaart bij ander winkels) wel geld, dacht $ 100,00
Wij hebben trouwens van (bijna) alle grote winkelketens klantenkaarten dat levert ieder vakantie nog een redelijk groot voordeel op, en komen we een nieuwe winkel tegen dan gaan we eerst naar de klantenservice voor zo'n kaart
Neem je de Plus versie hier van dan kost het je $100,- per jaar, maar dan kun je 2% terugkrijgen via je gekoppelde creditkaart. Je kunt ook met korting benzine tanken bij de benzine station van Sams club, maar zo ver ik mij kan er herinneren krijg je geen korting bij de benzine stations van Wal*Mart.
Sams Club heeft een hele goede return policy, ook met laptops, binnen een half jaar kan je deze teruggeven zonder opgaaf van reden en krijg je je geld terug of kun je een ander uitzoeken.
Costco is ongeveer het zelfde en kost $50 per jaar, als je geen bedrijf hebt.
Omdat wij zo veel gereisd hebben door het hele land gingen we standaard naar de klanten service om daar een klantenkaartje te halen. Heeft ons best wel veel korting opgeleverd. Opvallend is dat bepaalde supermarkt ketens bepalend zijn voor een bepaalde regio. Een van mijn favorieten is HEB omdat ze zo veel buitenlandse produkten hebben, maar ze zitten alleen in het zuiden.
De korting aan de pomp is een aanfluiting, misschien een penny per gallon of zo.
Bij walmart kan je 3 cnt/gallon korting krijgen(heeft niks met sams te maken) Moet je met een pre loaded kaart doen
Ofte wel kaart halen voor honderd dollar, in de pomp steken, 60 dollar getankt?, dan nog 40 dollar over op de kaart. Het zelfde als een gift card.
Dit doet men omdat men hoopt dat als je naar binnen gaat voor zo'n kaart er ook wat anders gekocht wordt.
Ik ben nog maar 2x in de States geweest (beide keren in het westen) en we hebben gewoon telkens bij het boodschappen doen (ongeacht welke winkel) een kaart gevraagd bij de kassa. de kaarten verdwenen beide keren na de reis in het plakboek, voor een volgende keer halen we gewoon nieuwe. Omdat de NAW gegevens niet overeen komen met de Amerikaanse NAW gegevens (State - Zipcode) vullen we meestal gewoon iets fictiefs in, niemand die er tot nu toe een probleem van heeft gemaakt.
dit zijn de kaarten die wij voor nix hebben gekregen
en de manier hoe dat gedaan is
-met alle boodschappen op de counter/loopband vragen aan de kassa meneer/vrouw naar de klantenkaart
die invullen en de korting wordt METEEN verrekend
Vons... scheelde soms wel 20 dollar op een totaal van 75....
Bashas meer in de westelijke Indianen staten/steden
Safeway ruim verspreidt
Ralphs ook veel voordeel soms de tweede orange pak voor nix
Subway ( kan je punten mee sparen voor gratis snacks tot hele 6inch/foot long broodjes...
Walmart heeft alleen een credit/klantenkaart op basis van Visa
dus doe je voordeel ermee
het scheelt soms echt heel veel
george
-met alle boodschappen op de counter/loopband vragen aan de kassa meneer/vrouw naar de klantenkaart
Safeway ruim verspreidt
Subway ( kan je punten mee sparen voor gratis snacks tot hele 6inch/foot long broodjes...
george
voor het eerst naar Amerika met een CAMPER
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Wij hebben ook een pasje van de sams, maar een pasje van de Wall*Mart ken ik niet. Ik kom daar wekelijks en zal het toch eens vragen, bedankt voor de tip!!
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrienden wezen me op het volgende. In iedere Safeway's zit in Starbucks. Als je je Safwaycard door het 'pinautomaatje' haalt bij de de Starbuckskassa, krijg je de 8ste koffie gratis als je er 7 hebt gekocht. De kaart registreert dan telkens hoeveel koffie's je nog moet kopen voordat je de gratis 8ste koffie krijgt. Of het ook voor frappaciono's etc geldt, weet ik niet, misschien dat iemand anders op het forum het antwoord op deze vraag weet.
Groetjes,
Marjolein
Marjolein
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Nog iets om rekening mee te houden, met de savingscard kan je bij het benzinestation op de parking van veel supermarten koring krijgen.
Zo wie zo $0,03 maar als je net boodschappen gedaan hebt kan het oplopen tot $ 0,10 per gallon afhankelijk van het bedrag wat je net in de winkel hebt uitgegeven.
Ik weet dat Safeway en Albertsons dit systeem hebben maar waarschijnlijk zal dit bij meerdere supermarkten zo werken
Zo wie zo $0,03 maar als je net boodschappen gedaan hebt kan het oplopen tot $ 0,10 per gallon afhankelijk van het bedrag wat je net in de winkel hebt uitgegeven.
Ik weet dat Safeway en Albertsons dit systeem hebben maar waarschijnlijk zal dit bij meerdere supermarkten zo werken
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: klantenpas supermarkt
schepvin schreef:dit zijn de kaarten die wij voor nix hebben gekregen
Safeway ruim verspreidt
george
Wij zijn van plan om verschillende keren broodjes bij subway te gaan halen. Kan je dan in elke vestiging zo'n klantenkaart krijgen?
Op de site van Subway zelf vind ik er niks van terug.
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Dit is inderdaad wel interessante informatie. Maar waar moet je nu eigenlijk naar vragen (in het engels aub) als je in een Walmart inkopen gaat doen om zo'n pasje te krijgen? Customers (service) pass, membership pass, ... ? Voor gewoon korting te krijgen op je aankopen niet tankbeurten? En is dat dan een gratis pasje?
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Ik dacht dat de kaart van Subway ook in nederland geldig is.........
Ik durf het niet meer met zekerheid te zeggen.
En ik dacht dat je kaart in de winkel krijgt, net als in Nederland.
Gr. Monique
Ik durf het niet meer met zekerheid te zeggen.
En ik dacht dat je kaart in de winkel krijgt, net als in Nederland.
Gr. Monique

2006-Florida 2007- Florida -2008-Oregon/Washington-2010-New York.
Volgens mij heb ik ooit gevraagd naar een customer card en kreeg direct een formulier aangereikt om in te vullen.Jeroen80 schreef:Dit is inderdaad wel interessante informatie. Maar waar moet je nu eigenlijk naar vragen (in het engels aub) als je in een Walmart inkopen gaat doen om zo'n pasje te krijgen? Customers (service) pass, membership pass, ... ? Voor gewoon korting te krijgen op je aankopen niet tankbeurten? En is dat dan een gratis pasje?

grtz, Sandra
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Soms vraag ik om een savingscard, dan weer om een customercard.Sandrah schreef:Volgens mij heb ik ooit gevraagd naar een customer card en kreeg direct een formulier aangereikt om in te vullen.Jeroen80 schreef:Dit is inderdaad wel interessante informatie. Maar waar moet je nu eigenlijk naar vragen (in het engels aub) als je in een Walmart inkopen gaat doen om zo'n pasje te krijgen? Customers (service) pass, membership pass, ... ? Voor gewoon korting te krijgen op je aankopen niet tankbeurten? En is dat dan een gratis pasje?![]()
grtz, Sandra
Je krijgt iid meteen een formulier om in te vullen, doe ik altijd met mijn Nederlandse adres.
Op de achterkant van de kaart staan vaak ook nog winkels waar die kaart geldig is.
Hoef je niet in iedere andere winkel een nieuwe kaart te vragen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
De meeste supermarkten/grootwinkelbedrijven kennen een gratis klantenkaart maar de Wal*mart werkt hier niet mee.Jeroen80 schreef:Dit is inderdaad wel interessante informatie. Maar waar moet je nu eigenlijk naar vragen (in het engels aub) als je in een Walmart inkopen gaat doen om zo'n pasje te krijgen? Customers (service) pass, membership pass, ... ? Voor gewoon korting te krijgen op je aankopen niet tankbeurten? En is dat dan een gratis pasje?
De Wal*mart heeft wel een kortingkaart maar die moet je kopen en ik weet niet of die voor buitenlanders te koop is, voor alleen een vakantie is die gezien de kosten ($100,00) ook niet echt voordelig.
Je kunt in iedere Subway een spaarkaart krijgen. IK heb met mijn Subway spaarkaart in Duitsland, NL en Dubai zegels verzameld (op één en dezelfde kaart!), en deze in NL ingewisseld. Geen probleem.sachasenne schreef:schepvin schreef:
george
Wij zijn van plan om verschillende keren broodjes bij subway te gaan halen. Kan je dan in elke vestiging zo'n klantenkaart krijgen?
Op de site van Subway zelf vind ik er niks van terug.
Carine

Pepijn
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 2957 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V