Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kosten 3 weken USA? SUV of Camper?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
http://www.anwb.nl/azf/detail.html?azfi ... 7&id=10765antonia schreef:Die code weet ik niet zeker, maar deze staat ook op de ANWB-site.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ja, had hem natuurlijk ook al gevonden...volgende keer beter eerst kijken voor ik een vraag stel 

“Thank the Lord”? That sounded like a prayer. A prayer in a public school. God has no place within these walls, just like facts don’t have a place within an organized religion.
Poesjes
Poesjes
Re:
Als ik jou was zou ik bij Alamo ofzo een SUV huren (een Dodge Durango) en dan bij de balie een upgrade doen, dan krijg je vaak flinke korting, die auto hebben ze toch staan en meestal kan je voor spot prijzen zo'n extra auto meekrijgen.BSP schreef:Als we dan voor campers zouden kiezen, dan zouden het 2 kleintjes moeten worden. En dan heb je dus toch 2x camperhuur, 2x rv park, 2 x brandstof, 2x insurance...ben bang dat het camperverhaal dus afvalt....Dan maar op zoek naar een GROTE SUV...zoals de Lincoln Navigator, Ford Expedition, GMC Yukon XL, of zelfs Hummer H2 of H3...1x autohuur, 1x brandstof, alleen 2 motelkamers...
Hummer H3: Klein, Hummer H2: Passen denk ik niet meer dan 4 grote hardschalen koffers in, Lincoln Navigator: Super auto, Ford Expedition: Super auto, GMC Yukon XL: Super auto.
Ik denk dat de H2 en de H3 te klein zijn voor jullie.
De Navigator, Yukon XL zijn allemaal op het chasis van de Suburban, als ik jou was zou ik de Suburban nemen, een fantastisch grote auto (5,80M) en rijdt super, hij rijdt beter dan veel andere Europese auto's en het mooiste punt is zijn draaicirkel die heel klein is.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Kosten 3 weken USA? SUV of Camper?
Als je naar het brandstof gebruik van deze auto's kijkt kan je net zo goed een camper huren die gebruiken hetzelfde en dan heb je gelijk je bed bij jeIk denk dat de H2 en de H3 te klein zijn voor jullie.

Wij hebben er dit voorjaar 1 dag in gereden dat is te doen maar voor een hele vakantie zijn ze niet echt comfortabel.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Kosten 3 weken USA? SUV of Camper?
Ik weet niet hoor, vraagsteller is vanaf 16 augustus 2007 niet meer in dit draadje actief geweest (en verder ook niet geloof ik). Denk niet dat hij dit allemaal nog leest.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 28 Reacties
- 2916 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 3 Reacties