Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen met Delta Airlines

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Robinho24 schreef:Ook wij hebben ongeveer 1,5 a 2 uur de tijd voor onze overstap vanuit Georgia naar Los Angeles.

Nu maar hopen dat er geen vertraging plaatsvindt...
Net als Vana schrijft, maak je niet druk. De vliegmaatschappij (Delta ?) verkoopt je dat ticket, dus ze gaan er van uit dat het haalbaar is. Mocht dat niet zo zijn, zullen ze je keurig omboeken en je met een andere vlucht naar de plaats van bestemming vliegen. Atlanta (Georgia) is "DE" thuishaven van Delta en reken er maar op dat ze een aantal vluchten per dag naar LA hebben.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Katleen
Amerika-ontdekker

Bericht door Katleen »

Harry schreef:Hoi Katleen,

Je wordt dan zonder meerkosten overgeboekt op een latere vlucht, je moet je wel even melden bij de Delta balie, daar staan alleen maar mensen die problemen hebben met vluchten en aansluitingen, wel rompslomp dus. Maar uiteindelijk kom je aan in LA en kun je gaan genieten van je vakantie, je moet je niet druk maken over dingen die misschien wel eens mis zouden kunnen gaan en waar je toch niks aan kunt veranderen.

Harry
Dat is inderdaad de spirit! Maar als je er al zolang op voorhand mee bezig bent, heb je soms teveel tijd om over vanalles en nog wat na te denken (en zorgen te maken)! ;)
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Bij Delta kan je niet online inchecken en je stoelen vastleggen helaas.
Dat moet inderdaad het reisbureau voor je doen
Alleen op vluchten binnen de US kan je volgens mij alles online al regelen.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Iris_1982 schreef:Bij Delta kan je niet online inchecken en je stoelen vastleggen helaas.
Dat moet inderdaad het reisbureau voor je doen
Alleen op vluchten binnen de US kan je volgens mij alles online al regelen.
Inchecken gaat niet in Nederland maar je stoelen vastleggen is geen enkel probleem kan je al gelijk doen als je de tickets boekt.
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Hoi allemaal,

het gaat hier over Delta Airlines en ik vlieg zelf over 10 dagen :lol: op 14 augustus met Delta naar Denver. Met tussenstop in Atlanta. Ik kan online
mijn reservering zien en ook met welk type er dan gevlogen wordt. Is trouwens vluchtnr. DL39 van Amsterdam naar Atlanta met een Boeing 767. Helaas kan ik niet zijn welk type het precies is. En dat kan nogal een verschil uitmaken. Als het de 767-400ER dan hebben alle stoelen ook in de Economy Class AC power outlet en PersonalTV en als het dan toevallig de 767-300ER is heb je geen AC power outlet ook geen EMpower outlet en dit vliegtuig heeft alleen maar OverheadTV.
Daarom mijn vraag weet iemand hier uit eigen ervaring wat voor type vliegtuig precies gebruikt wordt voor vlucht DL39 ?
Trouwens AC power outlet of EMpower outlet is voor mij belangrijk omdat ik mijn notebook mee wil nemen, vandaar.

Groet Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Hoi Theo,

De DL39 wordt uitgevoerd met een 767-300ER, noteboek dus maar van te voren goed opladen en voldoende te lezen meenemen.

Harry
StageNYCfall2007
Amerikafan

Bericht door StageNYCfall2007 »

Met Delta kun je inderdaad van te voren wel al je stoelen kiezen op internet. Inloggen op delta.com

en daar staat ook 'check in online', maar daar kun je pas op klikken 24 uur van te voren...
GOD BLESS AMERICA
Land Of The Free, Home Of The Brave

USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

'check in online', maar daar kun je pas op klikken 24 uur van te voren...
Deze informatie geldt uitsluitend voor de VS, voor internationale vluchten kun je bij Delta niet online inchecken.

Harry
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Harry schreef:Hoi Theo,

De DL39 wordt uitgevoerd met een 767-300ER, noteboek dus maar van te voren goed opladen en voldoende te lezen meenemen.

Harry
Hallo Harry,

jammer :( dan nog maar een reserve accu meenemen en beide van te voren goed opladen. Ach, en een boek om te lezen heb ik ook nog liggen.
Nog 8 nachtjes slapen en dan is het zover. En ik moet nog zoveel doen, pfff

Groet Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Louise
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Louise »

Wij zijn gisteren (woensdag) thuisgekomen van onze vakantie met Delta en het is ons goed bevallen. We hadden heen een rechtstreekse vlucht naar NYC met een 767 200-300. We hadden tv's om de zoveel stoelen, als je in economy zit heb je geen tv in de stoelen.
We zaten achterin en dat waren goede plaatsen.
Gratis koptelefoons een een ooglapje als je wilde slapen.
Terug naar huis gingen vanaf Miami via Atlanta,de bagage werd in Miami ingecheckt en we hadden er geen omkijken meer naar. Op Atlanta hadden we 2 uur de tijd om naar de volgende gate te gaan. Atlanta is heel groot, maar er rijdt een soort shuttletrein die ja naar de goede terninal brengt, scheelt een hoop tijd met lopen ernaar toe.
Die binnenlandse vlucht was maar 1 1/2 uur, dus zo voorbij.
En de terugvlucht was s'nachts, dus dan slaap je toch, als het goed is.

Groetjes
Louise
Mart81
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Mart81 »

Ik ga ook gedurende de nacht terugvliegen :) Ben benieuwd of ik nog een beetje aan slapen toekom hehe :?
Ranger fan
Amerika-ontdekker

Bericht door Ranger fan »

Personal Video (TV in stoel) vind je meestal terug in de wat nieuwere toestellen. In mijn geval heb ik ze alleen kunnen vinden op de vluchten met een Boeing 777 (KLM & United) en een Airbus A330 (Northwest). Bij Delta heb ik nog nooit een personal video gezien.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Mart81 schreef:Ik ga ook gedurende de nacht terugvliegen :) Ben benieuwd of ik nog een beetje aan slapen toekom hehe :?
Ik heb op alle 17 terugvluchten vanuit Amerika nog nooit het geluk gehad om meer dan 20 minuten te slapen... :cry: En dat maakt het op de dag van terugkomst extra moeilijk om niet om 14:00 uur al je bed in te duiken...
Ranger fan schreef:Personal Video (TV in stoel) vind je meestal terug in de wat nieuwere toestellen. In mijn geval heb ik ze alleen kunnen vinden op de vluchten met een Boeing 777 (KLM & United) en een Airbus A330 (Northwest). Bij Delta heb ik nog nooit een personal video gezien.
Wij zijn ook al heel wat keren met Delta gevlogen (ne komende Kerst gaan we ook weer met Delta richting Denver), en inderdaad nooit PV gehad. En dat is wel ontzettend jammer als je - zoals ik - slecht slaapt in het vliegtuig. PV biedt dan wel uitkomst.

Wat dat betreft was onze vlucht in juni met KLM wel erg fijn: kijken wat je wilt, wanneer je maar wilt, pauzeren en weer starten waar je wilt... meer dan 1400 uur aan flims, tv-series en documentaires.
Dat was een te korte terugvlucht, eigenlijk - er waren nog zo veel films die ik nog wilde zien! :lol:

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
missmirrie
Amerika-newbie

Bericht door missmirrie »

beetje misplaatst op deze plek misschien en misschien al ergens te lezen maar door mij niet gevonden.
Het is mij niet duidelijk of je eten bij de vlucht gratis krijgt. Op site van Delta zie ik alleen dat je snacks gratis krijgt kan niet vinden over maaltijden. Weet iemand van jullie dat misschien??
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

missmirrie schreef:beetje misplaatst op deze plek misschien en misschien al ergens te lezen maar door mij niet gevonden.
Het is mij niet duidelijk of je eten bij de vlucht gratis krijgt. Op site van Delta zie ik alleen dat je snacks gratis krijgt kan niet vinden over maaltijden. Weet iemand van jullie dat misschien??
Bij Delta zit het eten bij de vlucht in begrepen, van Europa naar Amerika
Behalve bij een binnenlandse vlucht in Amerika daar krijg je wel drinken en een snack, maar geen eten.

Annie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer