Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wie is morgen (californie tijd) in holiday inn lax?
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
wie is morgen (californie tijd) in holiday inn lax?
Hey,
Wie zaterdag 28 juli in holidy inn lax is (of ander hotel in de buurt) mag gratis mijn grote coleman koelbox komen afhalen.Ik weet dat de kans klein is, maar je weet nooit of ik er iemand plezier mee kan doen.
Als je een seintje geeft via dit forum geef ik je mn gsm nummer.
Groetjes,
Carine
Wie zaterdag 28 juli in holidy inn lax is (of ander hotel in de buurt) mag gratis mijn grote coleman koelbox komen afhalen.Ik weet dat de kans klein is, maar je weet nooit of ik er iemand plezier mee kan doen.
Groetjes,
Carine
-
blaatschaap
- Amerika-ontdekker
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben de onze netjes schoongemaakt achtergelaten in onze hotelkamer in Phoenix. Wat er mee gebeurd is? Geen flauw idee.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Helaas, ben er morgen pas 
Weblog: http://weworldwide.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben onze koelbox vorig jaar achtergelaten in ons hotel in SFO, blij dat de concierge was! Hij vond het super, kon de koelbox goed gebruiken.
Dit jaar besloten we om de koelbox maar eens mee te nemen naar huis.... Ja, je lacht je rot, want de tas (die we daar gekocht hebben) om de koelbox in te vervoeren was net zo duur als de koelbox zelf
Maar goed, nu hebben we wel de koelbox thuis....... achteraf vraag ik mezelf af waarom we 'm niet weer achtergelaten hebben, want we gebruiken hier in NL niet echt een koelbox

Dit jaar besloten we om de koelbox maar eens mee te nemen naar huis.... Ja, je lacht je rot, want de tas (die we daar gekocht hebben) om de koelbox in te vervoeren was net zo duur als de koelbox zelf
Maar goed, nu hebben we wel de koelbox thuis....... achteraf vraag ik mezelf af waarom we 'm niet weer achtergelaten hebben, want we gebruiken hier in NL niet echt een koelbox
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij laten de koelbox ook altijd achter. Soms op de motelkamer of soms op de campground. Net hoe het uitkomt.
Dat zelfde geldt trouwens ook voor ons stoeltjes. Deze keer stonden de spullen nog geen 10 min bij de container op de camping of het werd al door iemand meegenomen.
Altijd een prettig gevoel als je iemand (waarschijnlijk) een pleziertje hebt gedaan.......
Marjan
Dat zelfde geldt trouwens ook voor ons stoeltjes. Deze keer stonden de spullen nog geen 10 min bij de container op de camping of het werd al door iemand meegenomen.
Altijd een prettig gevoel als je iemand (waarschijnlijk) een pleziertje hebt gedaan.......
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
hekkie schreef:Wij laten de koelbox ook altijd achter. Soms op de motelkamer of soms op de campground. Net hoe het uitkomt.
Altijd een prettig gevoel als je iemand (waarschijnlijk) een pleziertje hebt gedaan.......![]()
Marjan
Tot nu toe hebben we alleen zakken kolen en ijsjes gekregen, kom op met die coolboxen, we hebben er nog geen
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Als mod:
Nu maar weer on topic dacht ik....
Er loopt nog een draadje over het gebruik van koelboxen. Het is beter om indat topic te posten en deze te gebruiken voor de oorspronkelijke vraag.
Nu maar weer on topic dacht ik....
Er loopt nog een draadje over het gebruik van koelboxen. Het is beter om indat topic te posten en deze te gebruiken voor de oorspronkelijke vraag.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Re: wie is morgen (californie tijd) in holiday inn lax?
sachasenne schreef:Hey,
Groetjes,
Carine
Dit draadje kan niet meer on-topic want is zaterdag verlopen
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Re: wie is morgen (californie tijd) in holiday inn lax?
Misschien nog niet eens zo'n gek idee. Over koelboxen kan dan in het andere draadje verder gediscussieerd worden.a4plus schreef:Dit draadje kan niet meer on-topic want is zaterdag verlopenMisschien slotje erop?
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1152 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-