Als eerste wil ik jullie allemaal erg bedanken voor alle tips die ik hier op het forum heb gelezen!
Morgen is het zo ver; voor de eerste keer naar Amerika!
Ik had echter nog een vraagje over de handbagage: mag je paracetamol en reispillen meenemen? Het is de eerste keer dat ik ga vliegen, dus ik weet niet hoe ik me zal gaan voelen tijdens de reis
Misschien een tip: als je iets van Advil Liquid Gel tabletten meeneemt als pijnstillers, doe ze dan in het doorzichtige zakje - er zit immers vloeistof in.
Wij werden hier in Schiphol geattendeerd toen we in de apotheek Advil kochten (had ze per ongeluk in de check in baggage gedaan en had barstende hoofdpijn).
We kregen één stripje mee voor in de handbaggage - "maar wel in het zakje doen, hoor!" - de rest kregen we mee in een verzegelde plastic zak...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.