Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaring met Jan Doets?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Hamakide
Amerika-ontdekker

Bericht door Hamakide »

Martin & Marianne schreef:Hallo Margot, wat boeken jullie dan precies bij Jan Doets, alleen de reis of ook de overnachtingen?

Hoi Marianne, we hebben alles bij ze geboekt, vliegtickets, autohuur, de hotels en de villa in Orlando, als een totaalpakketje zeg maar.
Martin & Marianne schreef:En wat is de toegevoegde waarde van Jan Doets als je zelf al je wensen al op een rij hebt? Hebben ze nog nuttige tips (misschien kunnen wij er ook nog iets van leren)? :wink:
De toegevoegde waarde is in ons geval dat de totale reis bij hen goedkoper is dan als we zelf alles zouden boeken. Dat was de vorige keer zo, en nu dus ook weer. En van ze leren... hmm moeilijk te zeggen. Het is wel zo dat zij veel persoonlijke ervaringen hebben met de diverse locaties / routes / bezienswaardigheden, dus voor iemand die nog nooit of niet zo vaak naar Amerika is geweest en hier en daar wel een handje hulp kan gebruiken komt hun ervaring zeker van pas.
EDIT : :oops: sorry, zie nu pas dat jullie geen newbies zijn vwb Amerika, dus ik het het idee dat hun ervaring weinig toegevoegde waarde voor jullie heeft tenzij je in een volgende reis een heel andere kant op gaat :-)

Verder zijn er soms zoveel mogelijkheden wat overnachtingen betreft dat je door de bomen het bos niet meer ziet, en dan hebben zij ( regelmatig ) prima alternatieven waar we zelf niet aan hebben gedacht. Ook vind ik hun kennis daarover handig, er is nog maar 1 hotel geweest ( het eerste in 2002 ) dat tegenviel, de rest was allemaal prima naar onze zin :-)
Martin & Marianne schreef:Wij reserveren bijna alle overnachtingen van te voren, maar we doen het altijd zelf. Ik vraag me af of het goedkoper is om overnachtingen bij Jan Doets te boeken
Hmm misschien niet altijd, maar in ons geval dus wel. Nou moet ik eerlijkheidshalve er wel bij zeggen dat wij in 2002 niet zoveel eisen stelden aan onze accomodatie, het verschil zal toen waarschijnlijk groter zijn geweest, bij de aanstaande reis vinden we comfort wat belangrijker. Sowieso zijn we deze keer duurder uit omdat onze kids een zodanige leeftijd hebben dat we op 2 hotels en de villa na overal 2 kamers hebben geboekt.
Martin & Marianne schreef:Wat moet ik me precies bij zo'n pakket voorstellen? Tips voor onderweg, kaarten? Specifiek voor jullie route?
Het pakket dat we hebben gekregen bevat naast de vluchtgegevens en de hotelvouchers inderdaad info over alle steden waar we heen gaan, zowel van Jan Doets zelf als uit Amerika, folders van de hotels, voor de stukken die we rijden complete routebeschrijvingen incl. van en naar de pickup en drop-off locaties van Herz, tips over shopping malls, restaurants, vervoer, mogelijkheden in tripjes, folders over musea, noem maar op en het zit er bij :-)

Het grappige is trouwens dat ze deze keer een heleboel dubbel hebben gestuurd ! Misschien vonden ze het leuk als de kids hun eigen setje info hadden ;-)

Hopelijk heb je hier iets aan :-)

Groetjes,
Margo
Afbeelding

Live reisverslag 2007 : http://amerikareizen.weebly.com
Louise
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Louise »

Wij zitten ook vol spanning te wachten op de doos met spullen!
Het is vandaag nog precies 6 weken wachten, dan gaan we weer naar de States! :D

Louise
Hamakide
Amerika-ontdekker

Bericht door Hamakide »

*grinnik* ja heerlijk he Louise, die voorpret :D

Voor ons nog 35 dagen... maar de tijd gaat wel snel gelukkig !

Groetjes,
Margo
Afbeelding

Live reisverslag 2007 : http://amerikareizen.weebly.com
RVFREAK
Amerika-ontdekker

Bericht door RVFREAK »

Ook wij boekten bij JD onze reis van 2006. Perfect geregeld allemaal. De hiervoor beschreven "onvriendelijkheid" en "eigenwijsheid" van medewerkers herken ik helemaal niet.

Grote toegevoegde waarde van JD vind ik dat zij een specifieke USA verzekering hebben welke ook voor Campers zeer geschikt is. Geen enkele andere aanbieder heeft deze verzekering.

Daarnaast krijg je enige weken voor vertrek een enorm info-pakket met een uitgebreide routekaart, boekjes over de verschillende te bereizen staten met gedetailleerde info, verloopstekker en legio tips om je verblijf te optimaliseren.

Kortom louter positieve ervaringen!!

Volgende reis (waarschijnlijk 2008) zullen wij zeker weer een offerte via Jan Doets opvragen.
Onze vakantie was helemaal tegek. We willen absoluut terug en dan veel langer.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Grote toegevoegde waarde van JD vind ik dat zij een specifieke USA verzekering hebben welke ook voor Campers zeer geschikt is. Geen enkele andere aanbieder heeft deze verzekering.
Ik heb deze keer via Tioga Tours dezelfde verzekering gehad als andere keren bij Jan Doets, ook voor de camper. Toen ik vorig jaar schade had (geboekte reis bij Jan Doets) moest ik ook gewoon bij de Europeesche zijn voor de afhandeling hiervan.
RVFREAK
Amerika-ontdekker

Bericht door RVFREAK »

Dag Nieuwenoord! Heb jullie log gelezen tijdens jullie verblijf! Heb er van genoten. Over Aldi zond ik nog een bericht. Genoeg off-topic.

Dat wist ik niet. :oops: Zelf adverteren (misschien nu niet meer) ze ermee dat het een unieke verzekering is (inderdaad via de Europesche) die alleen JD aanbiedt??!! Dan zal ik dat helemaal verkeerd hebben.

Dan blijf ik verder JD een prima reisbureau vinden dat zeker in een totale vergelijking kan worden meegenomen.
Onze vakantie was helemaal tegek. We willen absoluut terug en dan veel langer.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ha, ik herinner me de mail ja :lol:

Jan Doets is ook in onze vergelijkingen meegenomen en onze teleurstelling over de foute KOA's van vorig jaar is niet de voornaamste reden geweest om niet bij hen te boeken dit jaar.

Ik vind hun offertes zo ondoorzichtig. Je boekt altijd een fly-drive pakket, waar ik dan weer die ene nacht camperhuur niet bij wil, omdat het niet de camping is waar wij voor kiezen. En waar ik de vluchten gewijzigd wil zien naar business classvluchten. Ik krijg op een offerte dan een pakket, met allemaal bedragen vanwege wijzigingen aan het pakket.

Wat ik wil, is gewoon een offerte waarin ik meteen zie: dit is de prijs voor de vluchten, zoveel is de camperhuur, zoveel mijlen heb je ingekocht, dat kosten de personal kits enz.

Maar vooruit: komend jaar gaan we weer offertes aanvragen!
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Toen wij een offerte aanvraagden (dec. vorig jaar)
Kregen we offerte met van alles erbij. Maar de vliegreis, 1e hotelovernachting en de camping konden we zelf goedkoper regelen.
Vonden ze ook goed :-). We hebben alleen de camper bij hun geboekt. Normaal regelen we ook een camper zelf in Canada, maar zij zaten ruim onder prijs.
Ik vind wel lekker vind dat ze heel snel met de Vouchers zijn. We hebben ze al lang en breed thuis liggen terwijl we pas over 2 weken vertrekken.

Vrolijke groetjes,
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Lauren
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lauren »

Wij hebben onze reis bij GreatLakes-Travel geboekt en zijn heel tevreden. Al onze wensen zijn opgenomen in ons reisschema (ik had alleen toen nog niet dit forum ontdekt :cry: ). In Springdale waren er al geen 4-persoonskamer meer in het Best Western (boeking al in oktober!). Kregen we op kosten van Greatlakes 2 tweepersoonskamers. En bij de reisbescheiden die ik deze week ontvangen heb zat een Nationale parkenpas. :lol:
Wat ik ook leuk vond dat ik al in oktober na de boeking alle reserveringen van de hotels (emailwisseling) ontving met infomateriaal en een kaart. Heb je wat langer voorpret. Ook is daardoor duidelijk te zien wat de reisorganisatie betaald heeft voor de hotels en huurauto. Ik weel niet of dat bij andere reisorganisaties ook zo gaat.

Kortom een aanrader.

Groet, Lauren
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer