Martin & Marianne schreef:Hallo Margot, wat boeken jullie dan precies bij Jan Doets, alleen de reis of ook de overnachtingen?
Hoi Marianne, we hebben alles bij ze geboekt, vliegtickets, autohuur, de hotels en de villa in Orlando, als een totaalpakketje zeg maar.
De toegevoegde waarde is in ons geval dat de totale reis bij hen goedkoper is dan als we zelf alles zouden boeken. Dat was de vorige keer zo, en nu dus ook weer. En van ze leren... hmm moeilijk te zeggen. Het is wel zo dat zij veel persoonlijke ervaringen hebben met de diverse locaties / routes / bezienswaardigheden, dus voor iemand die nog nooit of niet zo vaak naar Amerika is geweest en hier en daar wel een handje hulp kan gebruiken komt hun ervaring zeker van pas.Martin & Marianne schreef:En wat is de toegevoegde waarde van Jan Doets als je zelf al je wensen al op een rij hebt? Hebben ze nog nuttige tips (misschien kunnen wij er ook nog iets van leren)?
EDIT :

Verder zijn er soms zoveel mogelijkheden wat overnachtingen betreft dat je door de bomen het bos niet meer ziet, en dan hebben zij ( regelmatig ) prima alternatieven waar we zelf niet aan hebben gedacht. Ook vind ik hun kennis daarover handig, er is nog maar 1 hotel geweest ( het eerste in 2002 ) dat tegenviel, de rest was allemaal prima naar onze zin

Hmm misschien niet altijd, maar in ons geval dus wel. Nou moet ik eerlijkheidshalve er wel bij zeggen dat wij in 2002 niet zoveel eisen stelden aan onze accomodatie, het verschil zal toen waarschijnlijk groter zijn geweest, bij de aanstaande reis vinden we comfort wat belangrijker. Sowieso zijn we deze keer duurder uit omdat onze kids een zodanige leeftijd hebben dat we op 2 hotels en de villa na overal 2 kamers hebben geboekt.Martin & Marianne schreef:Wij reserveren bijna alle overnachtingen van te voren, maar we doen het altijd zelf. Ik vraag me af of het goedkoper is om overnachtingen bij Jan Doets te boeken
Het pakket dat we hebben gekregen bevat naast de vluchtgegevens en de hotelvouchers inderdaad info over alle steden waar we heen gaan, zowel van Jan Doets zelf als uit Amerika, folders van de hotels, voor de stukken die we rijden complete routebeschrijvingen incl. van en naar de pickup en drop-off locaties van Herz, tips over shopping malls, restaurants, vervoer, mogelijkheden in tripjes, folders over musea, noem maar op en het zit er bijMartin & Marianne schreef:Wat moet ik me precies bij zo'n pakket voorstellen? Tips voor onderweg, kaarten? Specifiek voor jullie route?

Het grappige is trouwens dat ze deze keer een heleboel dubbel hebben gestuurd ! Misschien vonden ze het leuk als de kids hun eigen setje info hadden

Hopelijk heb je hier iets aan

Groetjes,
Margo