Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
Op een Pixel werkt het net anders. Satelliet SOS start pas op als je een emergency call (911 in de VS) probeert te maken en geen bereik hebt, of als je zelf de SOS app start.
Op mijn iPhone werkt het ook net zo als bij @harryh, dus ik denk dat je een bepaalde melding aan hebt staan @Coyote
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Ik zou niet weten welke melding dat zou moeten zijn. Of het moet iets van 'Find my' zijn. Dat staat aan maar is om mijn Apple producten: iPhone, iPad, AppleWatch en Airpods te detecteren als ik die op een andere locatie dan mijn thuislocatie achterlaat.
Roland
Roland
- Michael USA
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Werkt prima. Zowel mijn vrouw als ik hebben de Trial op onze telefoons genomen. Heerlijk. Geen omkijken naar restricties, gewoon gaan.harryh schreef: ↑20 okt 2025, 14:54APKPure, APKMirror, F-Droid en een paar andere worden als veilig gezien las ik, maar maak vooral je eigen keuze.Michael USA schreef: ↑20 okt 2025, 14:12Is die APKpure wel veilig? En hoe activeerde jij Google voice? Wordt nl niet ondersteund vanuit NL.
Google Voice activeren kan alleen met een "echt" US nummer, geen ander VOIP nummer, internet text service etc, dat herkennen ze en staan ze niet toe. Ik heb dat met een mobiele esim met nummer gedaan van een andere trial, weet niet meer welke, dat was al heel wat jaren terug.
Wordt wel frequent gebeld door verkopers
Dank voor de toptip
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3682 Weergaves
-
Laatste bericht door Loek
-
- 16 Reacties