Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Coronavirus?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Coronavirus?
Goedemorgen allemaal,
Ik kreeg vanmorgen een herinnering van Booking.com voor mijn overnachting in Los Banos (Californië). Helemaal onderaan onder het kopje ‘de kleine lettertjes’ staat O.a.: Vanwege het coronavirus (COVID-19) is het verplicht om binnen in alle openbare ruimtes een mondkapje te dragen.
Het leek me nogal sterk, maar wellicht dat er plaatselijk een uitbraakje is? Heeft iemand dit bericht vaker onder een reservering van Booking gezien?
Groet,
Barry
Ik kreeg vanmorgen een herinnering van Booking.com voor mijn overnachting in Los Banos (Californië). Helemaal onderaan onder het kopje ‘de kleine lettertjes’ staat O.a.: Vanwege het coronavirus (COVID-19) is het verplicht om binnen in alle openbare ruimtes een mondkapje te dragen.
Het leek me nogal sterk, maar wellicht dat er plaatselijk een uitbraakje is? Heeft iemand dit bericht vaker onder een reservering van Booking gezien?
Groet,
Barry
2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
Re: Coronavirus?
Zal wel verouderde informatie zijn die niet bijgewerkt is.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Dat vermoeden heb ik ook, dank voor je reactie 

2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
- Almere vak V
- Amerika-expert
Afgelopen dagen in New York en Tampa geweest. De weken ervoor zo'n beetje overal in Amerika. Er zijn mensen die mondkapjes dragen. Op sommige plekken wat meer dan op andere. Maar nergens is de verplichting opgelegd.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Inderdaad verouderde informatie. Hebben wij bij verschillende hotels gehad afgelopen zomervakantie.
Er lopen inderdaad veel mensen met een mondkapje, zeker bij drukke plekken. Het zal niet voor niets zijn…. We zijn zaterdag 31 augustus thuis gekomen en maandag had ik Corona
. Mijn man volgde een paar dagen later!
Er lopen inderdaad veel mensen met een mondkapje, zeker bij drukke plekken. Het zal niet voor niets zijn…. We zijn zaterdag 31 augustus thuis gekomen en maandag had ik Corona
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Vandaag thuis gekomen, rondreis Zuidwesten, en regelmatig mensen met mondkapjes gezien.
Bijv in hotel The View in Monument Valley liep al het personeel met mondkapjes. Maar niet verplicht voor de gasten.
Ik zou een mondkapje in je tas stoppen, dan ben je altijd voorbereid.
Bijv in hotel The View in Monument Valley liep al het personeel met mondkapjes. Maar niet verplicht voor de gasten.
Ik zou een mondkapje in je tas stoppen, dan ben je altijd voorbereid.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Native americans zijn zwaar getroffen door Covid. Wellicht dat dat een rol speelt.