Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Koffers kwijt
- Coyote Buttes
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Koffers kwijt
Voor de vertraging van mijn koffers een tijd geleden bij een vlucht van Brussels Airlines kreeg ik maar 50% van de beoogde vergoeding.
Het statement van Brussels airlines (geboekt via Lufthansa) was dat de kleding die ik had gekocht nieuw was en de kleding die te laat was waarschijnlijk NIET nieuw was.
Toen viel mijn mond wel even open...
Het statement van Brussels airlines (geboekt via Lufthansa) was dat de kleding die ik had gekocht nieuw was en de kleding die te laat was waarschijnlijk NIET nieuw was.
Toen viel mijn mond wel even open...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Koffers kwijt
@Coyote Buttes
Oh my cookie! Serieus?
Je moet toch nieuwe spullen kopen om de dagen door te komen. Dat ga je toch niet bij een tweedehandszaak kopen en zonder te wassen dragen?
Heel raar inderdaad!
Dankjulliewel voor de geruststellende woorden. Hopelijk gaat Delta het licht nog zien, nadat de rechter ernaar gekeken heeft.
Oh my cookie! Serieus?
Je moet toch nieuwe spullen kopen om de dagen door te komen. Dat ga je toch niet bij een tweedehandszaak kopen en zonder te wassen dragen?
Heel raar inderdaad!
Dankjulliewel voor de geruststellende woorden. Hopelijk gaat Delta het licht nog zien, nadat de rechter ernaar gekeken heeft.
Onze reizen naar de USA:
Natuur in Florida,
Camper en auto in West USA,
Kerst en zomer in New York
Hawaii
Natuur in Florida,
Camper en auto in West USA,
Kerst en zomer in New York
Hawaii
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties