Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rand Mcnally software
Rand Mcnally software
Heeft iemand ervaring met de Rand Mcnally Tripplanner en/of hun "Explore America" CDrom?
Ik zie ze staan voor 10 dollar en overweeg ze aan te schaffen....
- ovries
- Amerika-ontdekker
Re: Rand Mcnally software
Hoi Hansje,Hansje schreef:Heeft iemand ervaring met de Rand Mcnally Tripplanner en/of hun "Explore America" CDrom?
Waar zie jij ze staan?
Groeten
Olaf
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
HOi Hansje,Hansje schreef:Heeft iemand ervaring met de Rand Mcnally Tripplanner en/of hun "Explore America" CDrom?
Geen ervaring mee, maar voor $10 kun je je geen builen vallen toch?
Ik ben ook wel nieuwsgierig waar je ze hebt gezien, net als Olaf, want ik ben dan ook wel geinteresseerd.
Groetjes,
Jacqueline
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi,
Bedoel je misschien "Tripmaker" van Rand Mc Nally? Dit een fantastisch programma die ik al zo'n 7 jaar gebruik. Bijna elk jaar koop ik de nieuwste versie en beleef zowat het hele jaar plezier aan het uitstippelen van een route. Alle bezienswaardigheden, hotels, campings e.d. staan er op. Ook veel foto's en filmpjes en links naar internet. Veel info dus.
De nieuwste versie kost nu $ 40 in de USA heb ik vorige week nog gezien. In Nederland was hij altijd veel duurder, maar daar let ik nu niet meer op.
Marjan
Bedoel je misschien "Tripmaker" van Rand Mc Nally? Dit een fantastisch programma die ik al zo'n 7 jaar gebruik. Bijna elk jaar koop ik de nieuwste versie en beleef zowat het hele jaar plezier aan het uitstippelen van een route. Alle bezienswaardigheden, hotels, campings e.d. staan er op. Ook veel foto's en filmpjes en links naar internet. Veel info dus.
De nieuwste versie kost nu $ 40 in de USA heb ik vorige week nog gezien. In Nederland was hij altijd veel duurder, maar daar let ik nu niet meer op.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Rechts op de RMN site, bij softwareovries schreef:Hoi Hansje,Hansje schreef:Heeft iemand ervaring met de Rand Mcnally Tripplanner en/of hun "Explore America" CDrom?
Waar zie jij ze staan?
Groeten
Olaf
Rand Mc Nally software
Hoi,
Ik ben wat laat met mijn reactie maar niet nieuw hier, dus vandaar.
De software is fantastich. Ik heb er nu zelf een Streetfinder bij (kompleet USA stratenboek) Ik heb ze samen gekocht op e-bay (5 cd-roms_ voor 12 euro )wel exclusief verzending)
Ik kan ze je aanraden!!
Groet,
Cor
Ik ben wat laat met mijn reactie maar niet nieuw hier, dus vandaar.
De software is fantastich. Ik heb er nu zelf een Streetfinder bij (kompleet USA stratenboek) Ik heb ze samen gekocht op e-bay (5 cd-roms_ voor 12 euro )wel exclusief verzending)
Ik kan ze je aanraden!!
Groet,
Cor