Al mijn overnachtingen boek ik via Wyndham Rewards of Choice Hotels. Een enkele keer ook via Best Western.
Roland
Helemaal met je eens ;kan je alleen maar aanmoedigen meer naar Best Western te kijken
00101841
Statusmatch doen naar Diamond en je spaart nog sneller een gratis kamer bij elkaar !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Vraagje: via Insta kwam er reclame langs voor @Hotel (athotel.com).
Als je gaat kijken zijn de prijzen inderdaad lager. Van een paar tientjes, tot meer dan €100,- per nacht t.o.v. de bekende aanbieders.
Op Trustpilot ook bijna alleen maar goeie recensies.
Onder het motto "If it sounds to good to be true, it probably is", heeft iemand ervaring met deze firma?
Prijzen over het algemeen ok, niet super, als je nog geen gold status hebt.
Daarna best vaak aanbiedingen of extra korting maar wat je krijgt :
- Via CashbackXL 4% extra korting op je boeking.
- na 10 nachten een gratis nacht ter waarde van het gemiddelde van de 10 nachten die je hebt geboekt als voucher.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 ORL + LV | 2018 California + LV | 2019 ORL + NYC | 2022 ORL | 2023 ORL | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.