Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Telefonie en mobiel internet in de VS, deel 2.
klopt zag dat ze nu $21 zijn voor 20gb,. Begreep dat er ook nog codes waren om dat bedrag weer naar beneden te krijgen weet alelen niet welke codes dat weer zijn
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Je mag altijd INGRID2680 gebruiken voor 3 dollar korting
Als je de airolo app download en VS selecteert kun je nog steeds de 10gb en de 20gb voor de helft aanschaffen. En met THEO1365 nog eens 3 dollar korting.
-
- Amerika-ontdekker
Heb een code uit het forum gebruikt moest nu €17 dollar betalen ,en heb gelijk nog eens een opwaardering van 20gb besteld dus totaal 40gb.
-
- Amerika-ontdekker
Als ik de berichten hier goed lees dan kan je de esim wel installeren maar moet je hem niet activeren want dan gaat je geldigheid lopen.
En wat als ik er tot juli niks mee doe?
En wat als ik er tot juli niks mee doe?
De dagen van Airalo gaan pas lopen als de esim contact kan maken met de Amerikaanse provider. Dus zet je hem hier aan gebeurt niets.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 64
Je kunt hem hier niet activeren, zie paar berichten terug
-
- Amerika-ontdekker
Ja dat was mij nou niet helemaal duidelijk sorry was bang ok wat verkeerd te doen en zo de esim te verzieken.
Maar nu weet ik dat ik hem met een gerust hart kan installeren en als we dan in juli in Amerika aankomen ik hem daar dan activeren
Maar nu weet ik dat ik hem met een gerust hart kan installeren en als we dan in juli in Amerika aankomen ik hem daar dan activeren
-
- Amerikakenner
En met code 20AHPC 20% korting.
-
- Amerika-ontdekker
Klopt die code heb ik ook gebruikt. Heb 1 sim met 20gb en 20 gb opwaardeer. En dan nog 1x 20gb esim voor een andere telefoon
-
- Amerikakenner
De kortingsactie e-sim van Airalo is verlengd tot eind februari! Dus 10GB van 26 voor 13 dollar en 20 GB van 42 voor 21 dollar. Geldigheid 30 dagen, dus een mooie periode voor de meeste vakanties.
https://www.airalo.com/united-states-esim
Nog 20% extra korting met 20AHPC.
-
- Amerikafan
.....en nog eens 2.5 euro extra korting als je Cashbackxl (of een andere cashbacksite) gebruikt
Tegen de huidige koers is de 20GB sim dan 13,03 euro.
Tegen de huidige koers is de 20GB sim dan 13,03 euro.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
En nog steeds 'niet op voorraad' helaas.stijnec schreef: ↑13 okt 2023, 21:35Helaas niet meer op voorraadHermanus schreef: ↑04 sep 2023, 11:03Ik heb deze T-mobile e-sim gekocht afgelopen april op Ebay. Werkte perfect. $15 voor 60 dagen! https://www.ebay.com/itm/295576847537
Unlimited bellen, sms-en en data.
Deze zou voor ons ideaal zijn want we gaan 35 dagen dus een kaart van 30 dagen is onvoldoende en wil ook kunnen bellen.
Heeft iemand intussen een vergelijkbare optie (als de kaart hierboven) ergens voorbij zien komen?
https://www.jetsetnetworks.com/product/tmo-80-unl/
Hier nog een aantal esims voor T-mobile 60 dgn te verkrijgen!
Hier nog een aantal esims voor T-mobile 60 dgn te verkrijgen!
-
- Amerikakenner
Bedankt!
Ken alleen de website waar deze wordt aangeboden niet. Heb jij hier zelf al gebruik van gemaakt (van Jetset networks)?
Ken alleen de website waar deze wordt aangeboden niet. Heb jij hier zelf al gebruik van gemaakt (van Jetset networks)?
Via de bekende alamo verhuurder germanwho.de kun je ook sim kaarten voor 60 dagen kopen.
-
- Amerikakenner
Bedankt. Wist ik niet. Ik ga ernaar kijken!
Ik heb zitten zoeken in dit topic, en in de app, maar ik snap er geen snars van. Ik heb de Airalo app, daar selecteer ik Verenigde staten, en scroll dan naar beneden tot ik het 20gb pakket voor 30 dagen heb. Ik klik dan op de "nu kopen" button. Vervolgens gaat ie een scherm verder, en alsje daar iets naar beneden gaat dan kan je zo door de opwaardeer pakketen swipen. Swipe ik naar rechts tot het 20gb en 30 dagen opwaardeerpakket in beeld staat. Nu waar ik niks van begrijp: je kan daar niet op "toevoegen aan winkelwagen" ofzo kiezen. Er is alleen maar helemaal onderaan een " kopen" button, maar dan koop ik dus alleen de esim zonder het opwaardeerpakket... wat doe ik verkeerd?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 64
Ik heb nog geen opwaarderen geprobeerd, maar ik vermoed dat je eerst het 20gb/30d pakket moet kopen en daarna pas kunt opwaarderen, "opwaarderen" zie ik bij mijn al eerder gekochte esims namelijk staan. Is ook wel een beetje logisch, je ziet terwijl je in de VS bent dat je 20gb niet meer genoeg is en dan wil je dan opwaarderen
-
- Amerika-ontdekker
Ik probeer 2x een E-sim bundel van 20 Gb aan te schaffen, maar t lukt niet om r 2 in m'n winkelwagen te krijgen, klopt dat en moet ik 2 aparte bestellingen plaatsen, of doe ik iets verkeerd ?
IngridUSA schreef: ↑04 feb 2024, 14:58De kortingsactie e-sim van Airalo is verlengd tot eind februari! Dus 10GB van 26 voor 13 dollar en 20 GB van 42 voor 21 dollar. Geldigheid 30 dagen, dus een mooie periode voor de meeste vakanties.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 9299 Weergaves
-
Laatste bericht door MikeS1988