Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

KOA reward card.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
judylou
Amerika-newbie

KOA reward card.

Bericht door judylou »

Wij zijn al een aantal keer via een reisorganisatie met de camper door Amerika gegaan. Wij ontvingen dan altijd KOA reward card. Hiermee krijg je korting bij de KOA campgrounds. Nu willen we dit jaar niet via een organisatie boeken, weet iemand een andere manier om aan zo een kaart te komen? Of is er iemand die nog zo een code heeft?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Re: Koa reward card

Bericht door Coyote »

Je kunt 'm toch zelf kopen via KOA?

Dat heb ik vorig jaar gedaan omdat ik 3x in een KOA cabin overnachtte. Die USD 30 had ik bij 1 boeking al terugverdiend.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Rocky Mountain High
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Rocky Mountain High »

Als je een camper huurt zit die kaart aan de sleutelhanger van de campersleutels.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Re: KOA reward card.

Bericht door lyan »

Je kan de kaart gewoon aanschaffen bij de eerste KOA waar je overnacht, is een jaar geldig, je krIjgt 10% korting en je kan sparen voor 50 dollar korting. Als je de VIP status bereikt, dan is het lidmaatschap voor het volgende jaar gratis.
FamMandersGoesUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door FamMandersGoesUSA »

We gaan komende zomer in het hoogseizoen ook kamperen, dus heb ik bij de eerste online reservering bij een KOA camping de kaart meteen gekocht. De kosten zijn $36 dus die heb je vrij snel terug verdiend doordat je 10% korting krijgt.

Natuurlijk kun je ook wachten of er een kaart bij de camper zit, maar dan heb je er niets aan bij het vooraf reserveren. Ik weet niet of je de korting dan ook nog achteraf kunt krijgen, als je daar bent?
Maar misschien ga je niets vooraf reserveren, dan kun je ook afwachten.
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door paulr »

Bij Canadream vorig jaar zat ie inderdaad aan de sleutelbos. (Je kunt het even checken op de site van jouw verhuurder). Ik kregen zonder probleem 10% terug op onze CC toen we de card lieten zien. Was dus ook al gereserveerd.
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door paulr »

Bij Canadream vorig jaar zat ie inderdaad aan de sleutelbos. (Je kunt het even checken op de site van jouw verhuurder). Ik kregen zonder probleem 10% terug op onze CC toen we de card lieten zien. Was dus ook al gereserveerd.
Rocky Mountain High
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Rocky Mountain High »

Ook wij kregen bij de campings die we vooraf gereserveerd hadden de korting ter plekke gewoon terug.
FamMandersGoesUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door FamMandersGoesUSA »

Dat is een mooie service van KOA dat je de korting alsnog krijgt!
Dan kun je beter afwachten want dat scheelt je mogelijk $36 als je de reward kaart bij de camper krijgt.
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Als je de reward kaart bij de camper krijgt, dan spaar je geen punten. Wij hebben zelf een kaart en sparen dus punten, met die punten spaar je voor korting, 25000 punten is 50 dollar korting en zodra je VIP bent is het volgende lidmaatschapsjaar gratis. (en spaar je sneller punten)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer