https://makemydrivefun.com/Make My Drive Fun is a wonderful interactive map that plots out interesting sights, landmarks, and oddities to see while driving from one place to another. You just have to enter in two locations from anywhere in the world to see what you can see while planning a road trip.
Monotonous drives on tedious highways can be very boring. Sometimes I get off my path to make my road trip more enjoyable! But it requires a lot of time to find a good place to stop! Make My Drive Fun is a beautiful tool that makes your road trips a little more interesting. When you enter your starting and end point and Make My Drive Fun shows a bunch of intriguing places along the way that might be worth a stop.
Hoe het werkt
Make My Drive Fun is simpel, en waarschijnlijk daarom; hartstikke fun!
Ga naar www.makemydrivefun.com.
Vul in waar je vandaan komt en waar je naartoe gaat.
De website presenteert direct een aantal leuke locaties op jouw route.
Hoover met je muis over de markeringen en zie de leukste spots voorbij komen!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Website: Make my drive fun - bezienswaardigheden of things-to-do langs de route.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Website: Make my drive fun - bezienswaardigheden of things-to-do langs de route.
Ik kwam van de week de site Make my drive fun tegen. Het is geen reisplanner, maar je kunt een route van A naar B invullen en dan geeft het programma leuke bezienswaardigheden of things to do langs de route aan die allemaal ongeveer max. 20 minuten rijden zijn (enkele reis).
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: Website: Make my drive fun - bezienswaardigheden of things-to-do langs de route.
Grappig.
Opgeslagen in mijn Favorieten (de volgende reis eens proberen)

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Kokopelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Re: Website: Make my drive fun - bezienswaardigheden of things-to-do langs de route.
Wat leuk! Dankjewel voor het delen 

In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Reisverslag Zuidwesten September 2024 > reisverslagen
Leuk, doet me denken aan een soort atlas wat me mee kregen op onze eerste camperreizen.
Ook zoiets " sla hier linksaf, rijdt 400 meter door en daar zie je een beverdam met bevers aan de overkant van de weg'
Klopte ook nog, is me altijd bijgebleven.
Ook zoiets " sla hier linksaf, rijdt 400 meter door en daar zie je een beverdam met bevers aan de overkant van de weg'
Klopte ook nog, is me altijd bijgebleven.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Of die 20 minuten kloppen is afwachten natuurlijk, maar er zit vast iets bij wat onbekend en toch leuk is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 25 Reacties
- 2315 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 6 Reacties