En voor vertrek nog even kunnen checken of ie ook in het vliegtuig zit.
Ik vraag me dan af wat je zou doen als je op schiphol in je vliegtuig stoel zit, en je checked dat je koffer niet in het vliegtuig zit. Uitstappen?
Ik zou het willen weten. Juist omdat ik een stresskip ben. Dan ben ik (ruim) voordat we geland zijn uitgestresst, heb ik bedacht wat ik wil en/of moet doen en ben ik weer tot rust gekomen. Dat maakt het voor mij en vooral mijn reisgenoten aangenamer.
Het zou mij niet zoveel uitmaken of ik bij het vertrek al zou weten dat mijn baggage andere plannen had dan ik.
Ik zie het echter als een groot voordeel dat je niet tot op het laatst hoeft te wachten bij de baggagecarousel op een koffer die daar toch niet zal arriveren.
Ik zie het echter als een groot voordeel dat je niet tot op het laatst hoeft te wachten bij de baggagecarousel op een koffer die daar toch niet zal arriveren.
En ik zou dan twijfelen of die airtag wel goed werkt en toch wachten tot de laatste koffers...je koffer zou er toch maar rondjes blijven draaien en jij bent vertrokken
En ik zou dan twijfelen of die airtag wel goed werkt en toch wachten tot de laatste koffers...je koffer zou er toch maar rondjes blijven draaien en jij bent vertrokken
Je zal kunnen zien waar en wanneer dat etiket voor het laatst waargenomen is. Aan de hand daarvan kan je dan nagaan of het een probleem is met het systeem of met de logistiek.
Tja, geen idee eigenlijk wat ik zou doen als ik zou zien dat mijn koffer niet aan boord is
Proberen (ahum...) niet te stressen en bedenken wat ik dan ga doen bij aankomst. Wellicht rondje Walmart om de nodige spulletjes voor de eerste nacht aan te schaffen.
Bij Delta kun je in de app zien dat je koffers zijn ingeladen etc. De laatste keer zag ik voor vertrek al dat een van de twee koffers niet aan boord was gegaan. Dat was handig omdat ik bij aankomst gelijk al kon zeggen dat ie nog op Schiphol moest liggen. Werd gelijk formulier ingevuld en dag later werd ie afgeleverd.
Tja, geen idee eigenlijk wat ik zou doen als ik zou zien dat mijn koffer niet aan boord is
Proberen (ahum...) niet te stressen en bedenken wat ik dan ga doen bij aankomst. Wellicht rondje Walmart om de nodige spulletjes voor de eerste nacht aan te schaffen.
Je kan bij de baggageafhandeling een pakket met toiletartikelen afhalen als je baggage vertraagd is. Voor de rest alle bonnetjes bewaren voor de declaratie bij de luchtvaartmaatschappij.
Je kan bij de baggageafhandeling een pakket met toiletartikelen afhalen als je baggage vertraagd is. Voor de rest alle bonnetjes bewaren voor de declaratie bij de luchtvaartmaatschappij.
Mag ik hier aan toevoegen dat bij vermissing van ruimbagage het (z.s.m.) op laten maken van een PIR (Property Irregularity Report) je eerste prioriteit zou moeten zijn? Is je bagage zoek, verlaat nooit de luchthaven zonder PIR. Je hebt dan de meeste kans dat je snel weer over je bagage kan beschikken, verbaas je ook niet dat je bagage ook al is nagezonden.
Klopt helemaal. Had ik niet aan gedacht omdat ik me niet kon voorstellen dat reizigers de luchthaven zouden verlaten zonder eerst melding te hebben gemaakt van de vermiste bagage. Als er geen baliepersoneel (meer) is dan op z'n minst de maatschappij bellen voordat je de luchthaven verlaat.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.