Ik heb al een aantal keer Airalo gebruikt en dat werkt prima. Ik mis wel het hebben van een US nummer als ik op vakantie ben voor reservaties etc. In principe was dit echter steeds een luxeprobleem...Tot mn laatste reis vorig jaar toen ik een probleem had met de huurwagen en het echt zeer vervelend was om geen US nummer te hebben, omdat de verhuurder en takeldienst er maar niet in slaagde mij terug te bellen. En ik een behoorlijke rekening had bij thuiskomst omdat ik moest bellen met mn BE nummer.
Echter kocht ik vroeger vaak simkaarten op ebay, deze werden altijd prima afgeleverd. Maar nu kan je dus blijkbaar ook gewoon een Esim kopen op ebay heb ik gemerkt. Heb zelf nog geen ervaring met deze verkoper, maar mijn ervaring leert me dat een verkoper met goeie reviews steeds betrouwbaar is. En indien je toch een probleem zou hebben, vraag je gewoon je geld terug.
Esim T-mobile Ebay
Leuke prijs ook: 17,95 USD voor het 10gb plan en 19,95 USD voor unlimited. Meerdere sims zelfs nog iets goedkoper. Volgende maand ga ik deze Esim kopen voor mijn reis in mei. Ik zal mijn ervaring hiermee delen daarna. Maar als je smartphone dus Esim ondersteunt en je bent tevreden met T-mobile, lijkt me dit een prima keuze en hou ik niemand tegen om het al eens te testen.
Tip: Het betreft een Esim dus dit wordt gewoon doorgestuurd en dus niet per post verzonden. Toch probeert Ebay automatisch verzendingskosten aan te rekenen als je BE of NL als shipping adress opgeeft. Zorg dat je afleveradres een Amerikaanse adres is (BV een hotel) en dan betaal je geen verzending.