Welke supermarkt?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Welke supermarkt?

Bericht door Martin & Marianne »

Wat is je route? Je kunt ook onderweg ergens stoppen toch, of wil je meteen na het ophalen van de camper inkopen doen?

Marianne
bartve
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 mei 2017, 11:12

Re: Welke supermarkt?

Bericht door bartve »

Een andere goede zoekterm is 'grocery store', daarmee vind je ook de wat kleinere food-only winkels.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Welke supermarkt?

Bericht door jojostravelusa »

Wij kijken thuis of onderweg vaak op Google Maps met als zoekterm supermarkt, supermarket of Walmart Supercenter. Dan zie je vanzelf wat er verder nog in de buurt is aan andere supermarkten. Meestal gaan we uit van ongeveer elke 3 dagen boodschappen doen, maar we vergeten altijd wel wat of ze hebben niets niet en dus komen we veel vaker in een winkel dan ons lief is.
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Welke supermarkt?

Bericht door jill1234 »

Dat doen we ook, maar ik zie in Denver geen Walmart op de route, dus vroeg me af of de safeway ook non food heeft. Anders dus toch omrijden naar de Walmart.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Welke supermarkt?

Bericht door jill1234 »

Martin & Marianne schreef:
07 aug 2022, 10:23
Wat is je route? Je kunt ook onderweg ergens stoppen toch, of wil je meteen na het ophalen van de camper inkopen doen?

Marianne
Wij rijden van Denver naar Rocky Mountain NP; enige grote plaats die je dan tegen komt is Boulder, daar kan ik geen Walmart vinden. Het liefst doen we meteen boodschappen na het ophalen en een Safeway beviel ons in 2019 goed, ik kan alleen niet herinneren of ze daar non food hebben.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Welke supermarkt?

Bericht door jill1234 »

bartve schreef:
07 aug 2022, 10:47
Een andere goede zoekterm is 'grocery store', daarmee vind je ook de wat kleinere food-only winkels.
Ja, ik zoek altijd op grocery store: maar mijn vraag is dus of alleen walmart non food heeft of ook andere grocery stores. Op de site kan ik niet kijken want vanwege het IP adres in NL kom ik niet op de online shoppen site van Safeway.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Welke supermarkt?

Bericht door jill1234 »

Frasi schreef:
07 aug 2022, 10:06
Supermarkten als Safeway hebben veel minder non-food times. Vaak wel wat piepschuim koelboxen maar daar blijft het vaak bij.
Ik zie toch minimaal 12 Walmart Supercenters in en rond Denver. Geen enkele op de route (of acceptable afstand)?
Alternatief kan een Target (supercenter) zijn. Maar dat is dan ook maar de vraag of deze dichterbij liggen.

https://www.google.nl/maps/search/Walma ... 569706,11z
https://www.google.nl/maps/search/Targe ... 003,11.06z
Dat is gek! Als ik 'Walmart Denver" in typ in google maps krijg ik er inderdaad veel meer! Typ ik 'grocery store' in dan krijg ik alleen eentje 20 minuten de verkeerde kant op. Nou, ook weer opgelost :-)
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
markro
Moderator
Berichten: 9254
Lid geworden op: 06 apr 2004, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Hilversum, NL
Contacteer:

Re: Welke supermarkt?

Bericht door markro »

jill1234 schreef:
07 aug 2022, 11:34
Dat doen we ook, maar ik zie in Denver geen Walmart op de route, dus vroeg me af of de safeway ook non food heeft. Anders dus toch omrijden naar de Walmart.
Jill, misschien ben jij er al van op de hoogte, maar denk er anders aan dat er in Denver een noord-zuid-verbindingsweg (E-470), vlakbij het vliegveld, een tolweg is. Je kunt hem makkelijk vermijden.
Zie: https://tollguru.com/toll-wiki/colorado ... ress-lanes
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Welke supermarkt?

Bericht door Martin & Marianne »

jill1234 schreef:
07 aug 2022, 11:40
Dat is gek! Als ik 'Walmart Denver" in typ in google maps krijg ik er inderdaad veel meer! Typ ik 'grocery store' in dan krijg ik alleen eentje 20 minuten de verkeerde kant op. Nou, ook weer opgelost :-)
Je kunt het beste naar de Walmart super centers zoeken.

Marianne
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Welke supermarkt?

Bericht door jill1234 »

Je kunt het beste naar de Walmart super centers zoeken.

Marianne
Dank je! Heb er 1 gevonden op 5 minuten rijden van Cruise America, en ook nog eens de goede kant op!
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1544
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Welke supermarkt?

Bericht door jill1234 »

markro schreef:
07 aug 2022, 12:37
jill1234 schreef:
07 aug 2022, 11:34
Dat doen we ook, maar ik zie in Denver geen Walmart op de route, dus vroeg me af of de safeway ook non food heeft. Anders dus toch omrijden naar de Walmart.
Jill, misschien ben jij er al van op de hoogte, maar denk er anders aan dat er in Denver een noord-zuid-verbindingsweg (E-470), vlakbij het vliegveld, een tolweg is. Je kunt hem makkelijk vermijden.
Zie: https://tollguru.com/toll-wiki/colorado ... ress-lanes
Dank je! Wist ik niet, ik ga kijken!
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1197
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Welke supermarkt?

Bericht door paulr »

De Target zit volgens mij ook in Denver ! Doen wij graag boodschappen, ook doorgaans veel non-flood. Ooit hele inrichting dochter gekocht die is gaan studeren daar en haar kamer voor de campus moest inrichten….
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4963
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Welke supermarkt?

Bericht door hemmie »

Gewone supermarkten hebben meestal wel iets van non-food, maar heel beperkt en vaak relatief wat duurder. De Kroger keten (heet anders in verschillende staten) heeft wel "Marketplace" varianten, die hebben ook veel non-food. Maar anders is Walmart de beste optie. Target heeft ook veel non-food, maar meestal is de supermarkt dan weer beperkter, zou niet mijn voorkeur hebben om in te slaan.

Ik zie dat ze in Denver King Soopers heten, dus zoek in Google maps eens op "King Soopers Marketplace", er zijn er een paar in Denver zo te zien.
Terug in Texas!
Corv
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Welke supermarkt?

Bericht door Corv »

Kwam vaak, vooral in kleine plaatsjes een dollartree/dollargeneral/familydollar tegen. Deze hebben vaak ook veel non-food.
Hibiscus1
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 okt 2021, 12:12

Re: Welke supermarkt?

Bericht door Hibiscus1 »

Wij kregen als tip om nooit bij de supermarkt/Walmart etc te winkelen die het meest dicht bij de camper ophaal plek ligt. Dat omdat de kans dat er ingebroken wordt groter is. Men weet dat de camper net is opgehaald en dat de koffers waarschijnlijk nog niet zijn uitgepakt. Makkelijk inbreken en alles in 1 keer meenemen dus. Geen idee of het waar is maar wij reden toch altijd maar liever een uurtje in de richting van de eerste camping.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer