Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
iPhone kopen in VS
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: iPhone kopen in VS
Is het verschil in prijs nog steeds zo groot dan?
Voor de koers hoef je het niet te doen namelijk en bij de prijs op het bordje komt nog tax bij.
Voor de koers hoef je het niet te doen namelijk en bij de prijs op het bordje komt nog tax bij.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
-
Gast
Ja hoor.
iPhone 13 pro met 128 GB kost in Amerika $999 plus tax, bv Florida 6% is $1060. Met een koers van 1,0835 is dit dus € 976.
In NL kost dezelfde telefoon € 1159.
Toch aanzienlijk goedkoper
iPhone 13 pro met 128 GB kost in Amerika $999 plus tax, bv Florida 6% is $1060. Met een koers van 1,0835 is dit dus € 976.
In NL kost dezelfde telefoon € 1159.
Toch aanzienlijk goedkoper
Reactie verwijderd, verkeerd gelezen.
Laatst gewijzigd door Corv op 10 apr 2022, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
27 States so far...
-
Gast
Ik heb gisteren een bestelling in US dollars gedaan en betaald met mijn AMEX tegen deze wisselkoers. Staat vermeld op mijn rekeningoverzicht 
Zelfs met jouw koers is de telefoon nog geen €1000 in Amerika, verschil nog steeds €159.
Zelfs met jouw koers is de telefoon nog geen €1000 in Amerika, verschil nog steeds €159.
Isherea schreef: ↑10 apr 2022, 20:35
27 States so far...
-
MayJans
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
@IngridUSA ik ben even benieuwd, hebben je in de VS nog een iPhone (13) gekocht?
Wij overwegen dit ook, maar ik twijfel toch over het voordeel tov kopen in NL, vanwege bovenstaande redenen: salestax die er nog bij komt (hoeveel is dat in NYC? is per staat anders las ik), maar 1 jaar garantie, kans op controle...
Ook moet het type dat je wil net beschikbaar zijn in de Apple Store daar. Of heb je van tevoren besteld en in een winkel opgehaald?
Dankjewel alvast!
Wij overwegen dit ook, maar ik twijfel toch over het voordeel tov kopen in NL, vanwege bovenstaande redenen: salestax die er nog bij komt (hoeveel is dat in NYC? is per staat anders las ik), maar 1 jaar garantie, kans op controle...
Ook moet het type dat je wil net beschikbaar zijn in de Apple Store daar. Of heb je van tevoren besteld en in een winkel opgehaald?
Dankjewel alvast!
-
IngridUSA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Haha, nee uiteindelijk niet meer. Om verschillende redenen: m'n dochter wilde hem (uiteraard) zo snel mogelijk hebben en ook om gelijk te gebruiken voor onze reis. We hadden verder ook niet heel veel zin om ter plaatse op zoek te gaan, en het prijsverschil was uiteindelijk niet de moeite vonden wij + het gedoe. Gedoe bedoel ik dan meer in de zin van installeren in je hotelkamer (en niet alles lukt dan, want je hebt bv je inloggegevens van je bank en zo niet bij). Dus gewoon in NL aangeschaft en er de hele vakantie mooie foto's mee gemaakt.
-
MayJans
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Heel begrijpelijk!
Ik heb er inmiddels een hele studie van gemaakt (incl excel tabel
) en de conclusie die ik trek is idd dat het niet loont.
Het lijkt goedkoper maar omdat die sales tax er nog bij komt wordt het verschil nihil met de diverse grote webwinkels (die zijn goedkoper dan Apple zelf). Plus idd het praktische gedoe.
Ik heb er inmiddels een hele studie van gemaakt (incl excel tabel
Het lijkt goedkoper maar omdat die sales tax er nog bij komt wordt het verschil nihil met de diverse grote webwinkels (die zijn goedkoper dan Apple zelf). Plus idd het praktische gedoe.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 6893 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke
-
- 18 Reacties