Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegreis cadeau doen, hulp nodig

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Seyst
Amerikafan

Vliegreis cadeau doen, hulp nodig

Bericht door Seyst »

Hi reisgenoten,

Ik heb misschien een wat bijzondere vraag en weet niet of ik hiervoor op dit forum aan het juiste adres ben, maar het proberen is het waard.

Aankomende juni gaan mijn zus en haar vriend trouwen in Florence en nu willen hun een cadeau geven in de vorm van twee vliegtickets naar Los Angeles/ San Francisco of Hawaii (zitten nog in dubio). Nu leek het mij een leuk idee om een groot bord te geven in de vorm van een cheque.

Na wat ideeën opdoen wat er op het bord moest komen leek het mij leuk om een levensgroot vliegticket/ boarding pass te maken met daarop de vliegtijden/ locatie/ etc. Nu is mijn vraag aan jullie, aangezien ik als zowel mijn vrienden geen ervaring hebben met photoshop etc., of iemand van jullie weet hoe ik dit kan maken? En of misschien iemand die handig is met photoshop het mij 'snel' kan leren.

Alvast bedankt voor het meedenken :D
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 71

Re: Vliegreis cadeau doen, hulp nodig

Bericht door harryh »

Hoort hier inderdaad niet...
Google dit en je vindt templates "photoshop create airline ticket as a gift". Photoshop gebruikt .PSD files, ik zie sites waar je die voor een paar $ kunt downloaden. Die bestanden bestaan uit lagen en er zal een laag zijn waar de teksten staan, die kun je aanpassen. Even op Youtube een tutorial opzoeken hoe je dat doet.
Seyst
Amerikafan

Bericht door Seyst »

Had inderdaad al zelf onderzoek gedaan, alleen ligt mijn vakgebied ergens anders haha..Hoopte eigenlijk dat iemand hier die ervaring erin heeft met photoshop tegen leuke bijdrage dit wilde maken.

Dit topic mag dan ook verwijderd worden indien het voor teveel hinder zorgt (kan dit volgens mij niet zelf) :)
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

Ik neem aan dat je zo'n hele grote wil maken? Heb je een printer die dat aan kan? Anders zou ik het ontwerp laten doen door een DTP'er bij het bedrijf waar je het gaat laten printen.
27 States so far...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer